به‌روزرسانی Fallout 4 Gen 9 به تعویق افتاد


Bethesda اعلام کرده است که طرفداران باید انتظار داشته باشند که به روز رسانی Fallout 4 Generation 9 در سال 2024 منتشر شود.

در میان همه هیاهوها و جنجال های پیرامون Starfield، به راحتی می توان فراموش کرد که Bethesda نیز در حال کار بر روی یک بروزرسانی نسل نهم برای Fallout 4 است. حتی با وجود اینکه این به روز رسانی قرار بود در سال 2023 منتشر شود، در آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که انتشار این نسخه به دلیل نیاز تیم سازنده به زمان بیشتر، به روز رسانی به سال 2024 موکول شده است.

در اکتبر 2022، Bethesda به‌روزرسانی نسل نهم Fallout 4 را اعلام کرد که یک ارتقاء رایگان برای دارندگان بازی در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. این به‌روزرسانی حالت عملکرد و حالت کیفیت را به تجربه Fallout 4 در کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس می‌آورد. Xbox Series S به آن افزوده می‌شود تا بازیکنان بتوانند از نرخ فریم بالاتر و وضوح 4K لذت ببرند.

تا زمانی که به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شود، کاربران رایانه شخصی نیز می‌توانند از این ویژگی‌ها استفاده کنند. با این حال جزئیات بیشتری هنوز منتشر نشده است. این به‌روزرسانی علاوه بر رفع برخی باگ‌ها، حاوی محتوای اضافی Creation Club نیز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که Bethesda مانند The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition، بخش Creations را در Fallout 4 پیاده سازی خواهد کرد یا خیر.

اسناد به دست آمده از مایکروسافت نشان می دهد که تا سال 2020 25 میلیون بازی Fallout 4 فروخته شده است. Fallout 4 در نوامبر 2015 منتشر شد و در 24 ساعت اول 750 میلیون دلار فروخت. از زمان انتشار، این بازی میزبان تعدادی افزونه پولی مانند محتوای داستانی Far Harbor و Nuka World و همچنین محتوای ایجاد شده توسط کاربر در بخش Creation Club بوده است.

بخوانید  بازیگر فیلم Top Gun 2 به تیموتی شالامه در فیلم زندگینامه باب دیلن می پیوندد
تحریریه مجله بازی یک گیمر