بازیگر فیلم Top Gun 2 به تیموتی شالامه در فیلم زندگینامه باب دیلن می پیوندد


تاپ گان: مونیکا باربارو، ستاره ماوریک، در حال مذاکره نهایی برای حضور در فیلم زندگینامه باب دیلن با تیموتی شالامه است.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری مانند فیلم هویت، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10 از یوما، فیلم ولورین، فیلم لوگان و فیلم فورد در برابر فراری پس از رهبری فیلم Indiana Jones and The Dial of Fate با همکاری سرچ لایت پیکچرز و اکنون در جدیدترین فیلم زندگینامه ای باب دیلن خواهد رفت. اخبار سینما و تلویزیونقرار است بازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شود. مونیکا باربارو، ستاره Top Gun: Maverick در حال مذاکره نهایی با Searchlight Pictures برای بازی در A Complete Unknown است.

باربارو قرار است در این فیلم نقش جان بائز، خواننده و ترانه سرای مشهور فولکلور آمریکایی را بازی کند. تیموتی چالامی بازیگر نامزد اسکار برای بازی در فیلم Call Me by Your Name نیز قرار است در نقش باب دیلن در فیلم A Complete Unknown ایفای نقش کند و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز می شود. تابستان امسال در شهر نیویورک آغاز می شود. جیمز منگولد مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه زندگینامه باب دیلن را بر عهده دارد.

تیموتی چالامی و باب دیلن

جی کاکس نویسنده کتاب Silence and Gangs of New York به منگولد در نوشتن فیلمنامه A Complete Unknown کمک کرد. این فیلم بر لحظه دگرگونی باب دیلن در دهه 60 متمرکز خواهد شد، جایی که ما شاهد جریانات دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود. دیلن جوانی که در فستیوال فولک نیوپورت در سال 1965 اتفاق می‌افتد، موسیقی محلی را با گیتار الکتریک اجرا می‌کند که طرفدارانش را از هم جدا کرد، اما او را در مسیر ضبط برخی از بهترین آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش قرار داد.

بخوانید  مارول تریلر Witty New Moon Girl و Devil Dinosaur را منتشر کرد

Baez در این جشنواره آهنگ Blowin’ in the Wind را اجرا کرد که در واقع متعلق به دیلن بود. این روزها، مونیکا باربارو بیشتر به خاطر بازی در نقش ناتاشا تریس با نام مستعار فینیکس در فیلم Top Gun: Maverick شناخته می شود و از دیگر آثار این بازیگر می توان به فیلم های کلیسای جامع، فیلم نیمه شب، سریال عدالت شیکاگو و … اشاره کرد. سریال پلیس خوب کارهای آینده باربارو شامل حضور در انیمیشن Army of the Dead: Lost Vegas و بازی در سریال FUBAR نتفلیکس و همبازی با آرنولد شوارتزنگر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر