میراث سوپرمن دیگر فیلم های سوپرمن، از جمله تا-نهیسی کوتس و فیلم جی جی آبرامز را رد نمی کند.

گان گفت io9 که فیلم جدید سوپرمن میراث «کاملاً مستقل» از سایر پروژه‌های سوپرمن است، و پروژه کوتس و آبرامز می‌تواند در دنیای Elseworlds که خارج از قانون رسمی DC وجود دارد، زندگی کند.

فیلم جدید سوپرمن، میراث سوپرمن، توسط نویسنده جیمز گان در دست ساخت است. اما وجود آن احتمال وجود فیلم های دیگر سوپرمن را رد نمی کند، از جمله فیلم شایعه شده سوپرمن از نویسنده و روزنامه نگار Ta-Nehisi Coates و تهیه کننده JJ Abrams.

فیلم بعدی گان فیلم Guardians of the Galaxy مارول است. 3، که در 5 می منتشر می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به گزارش io9، بتمن 2 و جوکر 2 نیز بخشی از سری Elseworlds هستند و به این ترتیب برچسب گذاری خواهند شد. در گزارش قبلی گفته شده بود که فیلم سوپرمن ساخته کوتس و آبرامز ساخته خواهد شد سال ها پیش روی یک سوپرمن سیاه تمرکز کنید. این فیلم هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما با توجه به اینکه گان در مورد آن صحبت می کند و در مورد آن هیجان زده است، می تواند نوید خوبی برای آینده او باشد.

گان گفت: “این دو چیز کاملاً بی ربط هستند.” “این یک فیلم هیجان انگیز است. من می دانم Chantal Nong، که مدیر اجرایی این پروژه است، به شدت در مورد آن هیجان زده است. بنابراین اگر این اتفاق بیفتد و عالی باشد، که من داستان را نخوانده ام، و اگر زمان بندی مناسب باشد، می تواند کاملاً اتفاق می افتد. ربطی به آن ندارد. این می تواند یک داستان دنیای دیگر مانند جوکر باشد.”

بخوانید  بدترین بازی زلدا در تمام دوران به Game Boy منتقل شد

Superman Legacy بر روی کلارک کنت جوان تمرکز خواهد کرد و گان اخیراً اعلام کرده است که کریس پرت نقش این شخصیت را بازی نخواهد کرد. این فیلم در 11 ژوئیه 2025 اکران می شود. گان در حال نوشتن فیلم است اما هنوز درباره کارگردانی صحبتی نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر