فضای مورد نیاز برای نصب The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom کاهش یافته است

با توجه به اینکه چند روز دیگر به انتشار رسمی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی مانده است، ناشر ژاپنی صفحه خرید این بازی را به روز رسانی کرده است.بر اساس آپدیت اعمال شده توسط ناشر، کاربران برای نصب The Legend به 16 گیگابایت فضا نیاز خواهند داشت. بازی Zelda: Tears of the Kingdom روی کنسول آنها.

به نظر می رسد که نینتندو تغییراتی در فضای مورد نیاز برای نصب بازی مورد انتظار ایجاد کرده است The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ظاهر شد.

بدون شک، دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild است می توان آن را یکی از مورد انتظارترین آثار فصل بهار نامید. این کتاب در 12 اردیبهشت منتشر خواهد شد. در اوایل سال جاری، نینتندو از طریق صفحه eShop تایید کرد که فضای مورد نیاز برای نصب بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بر روی کنسول نینتندو سوییچ معادل 18.2 گیگابایت خواهد بود، البته طبق آخرین اخبار دنیای بازی، که تغییر کرده است.

علاوه بر این، باید گفت که حتی با در نظر گرفتن تغییرات، این اثر همچنان سنگین ترین بازی اول شخص ساخته شده توسط نینتندو به حساب می آید. The Legend of Zelda: Breath of the Wild در زمان عرضه به 4.4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه قبلی را امتحان کرده اید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  راه اندازی TMNT: Shredder's Revenge برای پلی استیشن 5

Seascape در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom