بدترین بازی زلدا در تمام دوران به Game Boy منتقل شد



سه بازی Zelda برای CD-i بدبخت Phillips از بدترین بازی‌هایی هستند که تا کنون ساخته شده‌اند، اما گاهی اوقات کنجکاوی شما را بیشتر می‌کند. اگر می‌خواهید بازی Zelda’s Adventure را بازی کنید، که مسلماً کمتر شناخته شده‌ای از این سه بازی است، خبر خوبی داریم: یک توسعه‌دهنده طرفدار آن را به Game Boy (از طریق تاخیرهای اضافی).

توسعه دهنده جان لی ماجراجویی از بالا به پایین زلدا را گرفت و آن را به نسخه ای برای Game Boy ترجمه کرد که شباهت زیادی به لینک اصلی بیداری دارد، که اولین بازی زلدا برای آن پلتفرم بود. آنها با استفاده از نسخه اصلاح شده GBStudio به این امر دست یافتند. این برنامه روی رایانه شخصی یا هر پلتفرم دیگری که از شبیه سازی Game Boy پشتیبانی می کند، از جمله آنالوگ پاکت قابل پخش است.

در حال پخش: تاریخچه افسانه زلدا

اگر با Zelda’s Adventure آشنا نیستید، این بازی CD-i است که دارای صحنه های کات اکشن زنده و سبک هنری فوتورئالیستی منحصر به فرد است. چندین نفر از افرادی که در بازی استفاده شده بودند غیر بازیگر بودند، از جمله، دایان برنز، مسئول پذیرش دفتر توسعه دهنده Viridis Corporation، در نقش پرنسس زلدا. آن صحنه های متحرک معروفی که بدون شک ده ها بار در یوتیوب دیده اید را ندارد – این دو مورد دیگر است. در سال 2020، توسعه‌دهنده‌ای به نام Dopply نسخه‌های غیررسمی ریمستر شده دو CD-i دیگر Zelda، Faces of Evil و Wand of Gamelon را منتشر کرد و آنها را برای اولین بار بر روی رایانه شخصی قابل پخش کرد.

شایان ذکر است که ما تنها چند روز با انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom فاصله داریم که ظاهراً بازتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر