نرخ فریم بازی Star Wars Jedi: Survivor با مد DLSS 3 را دو برابر کنید

البته تا جایی که می دانیم امکان افزودن DLSS 2 (Super Resolution) به جای FSR 2 و بالعکس وجود دارد. PureDark در بخش نظرات ویدیوی خود گفت که آنها به تازگی متوجه شده اند که چگونه این کار را انجام دهند و در مرحله بعدی آنها وضوح فوق العاده و قابلیت های تولید تصویر را در نسخه جدید مد DLSS 3 از Star Wars Jedi: Survivor ترکیب خواهند کرد. .

بازی Star Wars Jedi: Survivor آخرین ساخته Spawn Entertainment به دلیل داستان سرایی قوی و مبارزات جذابش مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت. اما عملکرد فنی بازی مورد انتقاد بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است و مشکل به نسخه PC یا کنسول محدود نمی شود. نسخه کنسولی بازی در حالت حالت عملکرد نمی تواند به هدف 60 فریم در ثانیه دست یابد و با مشکل پاپ-این و پاره شدن صفحه مواجه می شود. بنابراین، کاربران توصیه می کنند حالت Quality را انتخاب کنند که حداکثر نرخ فریم آن 30 است.

از آنجایی که DLSS Frame Generation اصلاً برای استفاده با FSR 2 طراحی نشده است، ممکن است مشکلات ذکر شده در بالا در این به روز رسانی به طور کامل حل شود. این سومین مد DLSS 3 از توسعه دهنده است که به دنبال The Elder Scrolls V: Skyrim و Elden Ring است.

یک سازنده مود یک مد DLSS 3 برای Star Wars Jedi: Survivor طراحی کرده است تا نرخ فریم فیلم های بازی رایانه شخصی را بیش از 2 برابر افزایش دهد.

ویدئوی کوتاهی که در این رابطه منتشر شده است نشان می دهد که چگونه مود DLSS 3 این بازی با عملکرد Frame Generation می تواند نرخ فریم تصاویر موجود در بازی را دو برابر کند که البته سازنده این مد آن را به عنوان یک افزونه نه چندان کامل ارائه کرده است که هنوز هم نیاز به کار دارد، اما به هر حال موفق شد نسل فریم DLSS را در این بازی قبل از بازی های دیگر که دارای قابلیت AMD FidelityFX Super Resolution 2 است، بررسی کند.

بخوانید  چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟

بنابراین استودیو Respawn چاره‌ای جز شنیدن نقدها نداشت که منجر به کسب امتیاز بسیار پایین 52% در Steam شد. سازندگان این بازی قول داده اند که به زودی تمامی مشکلات آن را برطرف کنند، اما این کار نیاز به تست و در نتیجه زمان دارد تا منجر به مشکلات جدیدی نشود. در همین حال، موددر PureDark بار دیگر به کمک دارندگان کارت‌های گرافیک GeForce RTX 40 که از فناوری DLSS 3 استفاده می‌کنند، می‌آید.

در مورد نسخه PC این بازی باید گفت که وضعیت چندان جالب نیست. نتایج بررسی Star Wars Jedi: Survivor در تمام سطوح کیفی نشان می‌دهد که بازی کمتر از حد انتظار ظاهر شده است و به‌روزرسانی روز اول انتشار بازی، کمک چندانی به بهبود این شرایط نکرده است. Digital Foundry با انتشار ویدئویی این بازی را یکی از بدترین نسخه های یک بازی A توصیف کرد.AA او در سال 2023 یاد می گیرد.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر