تریلر گیم پلی Prince of Persia: The Lost Crown مبارزات بازی را به نمایش می گذارد


در تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown، یوبی سافت بخش هایی از سیستم مبارزه و اکتشاف را به نمایش گذاشت.

اگرچه بسیاری از طرفداران سری بازی های Prince of Persia منتظر تجربه بازسازی این سری هستند، اما یوبی سافت در حال توسعه نسخه دو بعدی و پلتفرم آن نیز است. اکنون در تریلر جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown، می‌توانیم نگاهی کامل به گیم‌پلی بازی با تمرکز بر قسمت مبارزه و اکتشاف داشته باشیم.

با نگاهی به این تریلر می توان مبارزه شاهزاده ایرانی با باس ها، نبردهای فنی و بخش های سخت پلتفرمینگ را مشاهده کرد. بازیکنان می توانند از حرکات ساده مانند پرش دوبل یا پارکورهای پیشرفته مانند دویدن روی دیوار و چرخیدن در هوا برای حرکت در محیط استفاده کنند.

از آنجایی که Prince of Persia: The Lost Crown به سبک Metroidvinia ساخته شده است، بازیکنان باید تا آنجا که ممکن است دنیای بازی را کشف کنند تا امتیاز لازم برای پیشرفت را کسب کنند. Prince of Persia: The Lost Crown همچنین شامل قدرت های زمانی مختلفی است که می توان از آنها برای کاوش در مناطق سکوی ویران شده یا یافتن موارد ضروری برای استفاده در آینده استفاده کرد.

در ادامه تریلر می توان مهارت های رزمی شاهزاده ایرانی را در نبردها مشاهده کرد که از جمله آنها می توان به جاخالی دادن هوایی یا استفاده از کمان اشاره کرد. بازیکن می تواند توانایی های دفاع و حمله شخصیت اصلی را بهبود بخشد و مهارت های جدید را باز کند. بازی شامل یک سیستم زرهی در قالب استفاده از طلسم های مختلف خواهد بود که بازیکن می تواند با استفاده از آن شیوه مبارزه خود را تغییر داده و در نبردها پیروز شود.

بخوانید  Overwatch 2 Season 8 – Call Of The Hunt پاداش نبرد Pass: تمام پوسته های کلیدی، احساسات و معرفی ها

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در 28 ژانویه 1402 (18 ژانویه 2024) روی رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. بازیکنان می توانند یک هفته قبل از تاریخ انتشار، نسخه ی نمایشی رایگان بازی را امتحان کنند.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر