برای بازیکنان فرنچایز Madden، آخرین اعداد آن در میان ماه‌ها بی‌نظمی منتشر می‌شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



بسیاری از لیگ های برتر Madden در سراسر جهان از جمله که من بخشی از آن هستم، در توییتر و جاهای دیگر فاش کرد که تحت تأثیر این باگ قرار گرفته اند. در توییچ، تعداد بسیار کمی از بازیکنان بازی لیگ خود را از زمانی که این حالت در حوالی ساعت 9:00 صبح PT در 13 دسامبر غیرقابل دسترس شد، پخش کرده اند. همچنین نشان می‌دهد که قفل کردن سهوی حق رای دادن، که حساب پشتیبانی Madden می‌گوید بر «لیگ‌های حق رای‌چایز ابری خاص» تأثیر می‌گذارد، در واقع ممکن است بسیار بیشتر از آنچه این عبارت نشان می‌دهد تأثیر بگذارد.

به نظر می رسد که این مشکلات تا حد زیادی پس از تعدادی وصله که در چند هفته پیش با به روز رسانی به اوج خود رسید، حل شده است. Tiburon گفت که مشکلات ابری را نمی‌توان با وصله‌های بازی سمت بازیکن برطرف کرد، اما در عوض به وصله‌های سمت سرور نیاز دارد، اگرچه گاهی اوقات آنها به صورت هماهنگ ارائه می‌شوند. در هر صورت، برخی فکر می‌کردند که این مسائل در نهایت تا این هفته پشت سر گذاشته شده است. پس از آپدیت کوچک بازی در 13 دسامبر، حالت فرانچایز برای بخش ناشناخته اما به ظاهر بزرگی از پایگاه بازیکنان بازی غیرقابل دسترس شد.

Dynasties Online با رفع نقص دیگری از فرنچایز توسط تیم Madden متوقف شده است.
Dynasties Online با رفع نقص دیگری از فرنچایز توسط تیم Madden متوقف شده است.

برای بازیکنان Madden 23، نقص اخیر در مورد حالت Franchise آن، آخرین مورد از یک سری دیوانگی از زمان عرضه بازی در ماه آگوست است. ظاهراً به دلیل سرویس‌های ابری معیوب، Madden 23 ماه‌ها با داده‌های ذخیره‌شده از دست رفته و سایر مشکلات مبتنی بر ابر گرفتار شده است. در حالی که چندین وصله و اصلاحات با موفقیت برخی از مشکلات بازی را حل کرده‌اند، این آخرین قسمت متأسفانه نمادی از مشکلات عمیق‌تر بازی است.

بخوانید  کیلیان مورفی قرار است در فیلم Peaky Blinders بازی کند

از آن زمان، تیم به طور قابل توجهی در مورد زمان رفع این مشکل سکوت کرده است. اولین اعلامیه به عنوان یک موضوع شناخته شده در حوالی ساعت 9 صبح روز سه شنبه، هیچ پیام دیگری به مدت هشت ساعت ارائه نشد، در این زمان تیم در نهایت برگشت تا بگوید او “در حال حاضر روی برنامه نگهداری سرور کار می کرد”. این هنوز آخرین اطلاعات ارائه شده برای تقریبا 20 ساعت توسط تیم بود اخیرا اعلام کرده است تعمیر و نگهداری سرور در صبح پنجشنبه به وقت اقیانوس آرام انجام می شود.

تعیین دقیق زمان یا دلیل شروع مشکلات سرور ابری بازی دشوار است. ممکن است به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای سرورهای بازی اتفاق بیفتد و چیزی خراب شود، یا ممکن است سرویس‌های ابری تحت فشار از بین رفته باشند زیرا تعداد خریداران و بازیکنان در هفته‌های پس از عرضه افزایش یافت. اما به هر حال، این یک آشفتگی بود. به نظر می رسد این مسائل بر همه حالت ها تأثیر می گذارد، اما فرانشیز بیشترین تأثیر را داشته است. با توجه به اینکه Tiburon یک بار به من گفت که Franchise محبوب ترین حالت بازی است، این کار کوچکی نیست.

امیدواریم به‌روزرسانی فردا واقعاً بتواند حالت Madden Franchise را اصلاح کند و پس از یک دوره بازپروری که از همه پیش‌بینی‌ها فراتر رفت، آن را به حالت اولیه بازگرداند، اما به‌عنوان بازیکنی که از ACL پاره‌شده برمی‌گردد، می‌ترسم که تکرار امسال Madden هرگز به جایی که یک بار بود برنگردد. بود.

این عدم ارتباط از سوی تیم ناامید کننده بوده است، اگرچه در دفاع از او به نظر می رسد که مشکلات سرور به تصمیماتی که روی هدر فیگوراتیو تیبورون گرفته می شود مرتبط است. برخی اشاره کرده اند انتقال از EA به خدمات وب آمازون (AWS)، که در تابستان سال گذشته اعلام شد، به عنوان یک علت بالقوه این مشکلات رایج در حال حاضر. من فقط می توانم حدس بزنم، اما وقتی در اوایل سال جاری در مورد این پیوند احتمالی پرسیدم، یکی از نمایندگان EA هیچ نظری نداشت. چه این یک مشکل AWS باشد یا نه، به نظر نمی رسد که مشکل Tiburon باشد. بنابراین، من واقعاً برای تیم احساس بدی دارم، تیمی که احتمالاً می‌داند در باتلاقی گرفتار شده است که به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند، اما همچنین بیشتر سرزنش‌ها و سرزنش‌ها را بر عهده خواهند گرفت.

بخوانید  تریلر جدید فیفا ۲۳ با محوریت بخش Career

تا اواسط اکتبر، بازیکنان در فرنچایز اغلب تحت تأثیر سیوهای پاک شده قرار می گرفتند. این امر به چند طریق آشکار شد. وظایف ساده مدیریت تیم، مانند ساختن نمودار عمق یا امضای نمایندگان آزاد، نفی خواهند شد. در بدترین نمونه ها، کل بازی ها از دست می روند. بیان اینکه چقدر آزاردهنده است، بازی کردن در لیگ رقابتی Madden، بازی را تمام کنید و تماشا کنید که همه چیز به محض بازگشت به منو ناپدید می شود. حتی زمانی که شکست می‌خورید، آماری را از دست می‌دهید که می‌توانست با چیزهایی مانند ارتقاء بازیکن به‌نفع تیم شما باشد.

جایی که قبل از اینکه نفسم را حبس کنم و امیدوار بودم که بازی را ترک کنم و به منوی فرانچایز برگردم تا ببینم ذخیره شده است یا نه، بالاخره شروع کردم به استراحت در این انتقال. اما با توجه به کاهش شدید ذخیره‌های ابری در این هفته و توضیح بسیار کمی از سوی تیم، نگرانی‌های فرنچایزها به درستی تجدید می‌شوند. آیا پچ پنج‌شنبه لیگم را به من برمی‌گرداند، هفته‌ها آن را به عقب می‌اندازد یا شاید حتی آن را برای همیشه پاک می‌کند؟ در میان سردرگمی، وحشت ایجاد می شود و نگاهی به نظرات در مورد حساب پشتیبانی Madden در توییتر نشان می دهد که من تنها نیستم

در هر صورت، اکنون می ترسم که این مشکلات در طول چرخه عمر یک ساله Madden 23 هرگز برطرف نشوند، زیرا درست زمانی که به نظر می رسید بعد از ماه ها انتظار در حال بهبود هستند، این مشکل اخیر بازی را حداقل برای چند روز عقب انداخت. و با عدم شفافیت ناامیدکننده تیم همراه بود. با تمام نمرات نهایی، معاملات و خریدهای از دست رفته در لیگ هایی مانند من از تابستان، مدن تبدیل به یک بازی آماده سازی دائمی برای تاثیرگذاری شده است و منتظر سقوط دیگر قلاب است.

بخوانید  راهنمای پیش‌سفارش Final Fantasy 16 - نسخه‌ها، پاداش‌ها و موارد دیگر

بدترین سناریو، و متأسفانه اصلاً غیرمعمول نیست، لیگی است که مدتی پس از درفت NFL آن در حال بازگشت به زمان است. بسیاری از بازیکنان گفتند که هفته‌ها فراتر از درفت‌های خود، در اعماق فصل بعدی به طور منظم سپری کرده‌اند. لیگ‌های آن‌ها به پیش‌نویس بازمی‌گردند، مانند کسی که دکمه‌ی عقب را فشار می‌دهد که در واقع در بازی وجود ندارد.

این باعث شد که بازیکنان به دنبال راه حلی برای ذخیره امتیازات خود باشند و از تکرار یا شبیه سازی بازی ها اجتناب کنند. اما با درک کمی از اشتباه، رفع مشکلات غیرممکن شد. تئوری ها به اشکال مختلف ظاهر شده اند: قبل از بازگشت به منو باید خلاصه امتیاز را مشاهده کنید. شما باید در زمان های ساکت تری بازی کنید تا سرورها شما را ناامید نکنند. شما لازم نیست قبل از بازی هر گونه حرکت لیست انجام دهید. فقط Franchise را باز کنید و شروع به بازی کنید. اینها و تئوری های دیگر تبدیل به نظریه های رایج شدند، اما در نهایت هیچ کدام قابل اعتماد نبودند. به نظر می‌رسید که همه ما تحت تأثیر سرورهای ابری بی‌ثبات بازی هستیم که بدون قافیه کار می‌کنند و داده‌های ذخیره‌شده را بدون هیچ دلیلی پاک می‌کنند.