تریلر گیم‌پلی Wo Long: Fallen Dynasty شامل Boss Battles With Demons و Legendary Warriors

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

تریلر اکشن جدید Wo Long: Fallen Dynasty مبارزات رئیس با حیوانات شیطانی و جنگجویان افسانه ای را نشان می دهد. این تریلر به مناسبت اینکه پیش‌سفارش‌های دیجیتال در حال حاضر باز است، منتشر شد.

این تریلر نشان می‌دهد که پیش‌سفارش‌های دیجیتالی هم‌اکنون قبل از عرضه بازی در 3 مارس 2023 در دسترس هستند. اگر پیش‌فروش فیزیکی یا دیجیتالی دریافت کنید، زره Baihu را دریافت خواهید کرد. پیش‌سفارش‌های دیجیتالی زره ​​Zhuque را نیز اعطا می‌کنند. نسخه Steelbook نیز در زمان عرضه در دسترس خواهد بود و شامل آیتم های DLC Crown of Zhurong و Crown of Gonggong می شود. اگر Xbox Series X|S یا PlayStation 5 دارید، می‌توانید دموی Wo Long: Fallen Dynasty را ببینید. این بازی همچنین در هنگام عرضه بر روی Game Pass بر روی رایانه شخصی و کنسول قرار خواهد گرفت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
در حال پخش: Wo Long: Fallen Dynasty – تریلر اکشن

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

تریلر دعوا با سربازان معمولی و رؤسای جادوگر را نشان می دهد. در سکانس‌های مختلف در محیط‌ها، جنگجوی Wo Long طفره می‌رود و حمله می‌کند، با حرکات هنرهای رزمی مانند لگد و مشت مقابله می‌کند و دشمنان را اعدام می‌کند. او شمشیر، شمشیر، نیزه و تبر در دست دارد. تریلر همچنین ابزارهایی مانند بمب های دودزا و چیزی که به نظر می رسد باروت است را نشان می دهد.

Wo Long: Fallen Dynasty در نسخه ای عرفانی از دوره سه پادشاهی، صحنه حماسی کلاسیک چینی عاشقانه سه پادشاهی و همچنین بازی های ویدیویی بی شماری مانند Dynasty Warriors می گذرد. این تریلر قهرمان داستان را نشان می‌دهد که در مقابل بسیاری از چهره‌های افسانه‌ای آن زمان از جمله گوان یو، ژانگ فی، ژائو یون و لو بو قرار می‌گیرد. سر حیوانات آلوده به جن نیز نشان داده شده است، از جمله میمون غول پیکر، تمساح پرتاب کننده پرتابه، و گراز عظیم آلوده به جن.