این بسته بازی پازل 10 دلاری فروتن عالی است



Humble جدید است بسته بازی گیج کننده های بی نظیر هفت بازی استیم بسیار تحسین‌شده و متمرکز بر پازل را در یک بسته گرد هم می‌آورد تا به نفع موسسه خیریه Razom برای اوکراین باشد، یک گروه غیرانتفاعی که به تلاش‌های امدادی بشردوستانه ناشی از جنگ در اوکراین کمک می‌کند.

بسته شامل برنده جایزه است بابا تو هستی که مکانیک ساده هل دادن بلوک ها را به یک پازل ذهنی ارتقا می دهد که در آن اشیایی که با آنها در تعامل هستید دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که شخصیت شما را به روش های شگفت انگیزی تغییر می دهد یا تغییر می دهد.

سپس بازی ترکیبی استراتژی-پازل وجود دارد دورفرومانتیک. بازیکنان با استفاده از کاشی‌های تصادفی، شهرها و مناظر وسیع را ایجاد می‌کنند و هر کاشی که قرار می‌دهید، بر اساس مناطق مجاور امتیاز کسب می‌کند.

بسته نیز شامل Monument Valley: نسخه پانورامیک و Monument Valley 2: Panoramic Edition. در این بازی های جوی، بازیکنان از طریق یک سری مناظر دیورامیک پر از گذرگاه های مخفی و توهمات نوری کار می کنند. نسخه پانورامیک هر دو عنوان شامل بازی های پایه و همچنین تمام محتوای DLC است.

برای تکمیل این جعبه بازی پازل، بازی اکتشاف سه بعدی آخرین آتش کمپ پلتفرمر اسکرول جانبی DARQ: نسخه کامل، و ماجراجویی نقطه و کلیک با دست نقاشی شده است ترقه.

هر هفت بازی معمولاً 99 دلار به شما باز می گرداند، اما می توانید همه آنها را با کمتر از 10 دلار در این بسته دریافت کنید. با این حال، اگر احساس خیریه بیشتری می‌کنید، می‌توانید خرید خود را به ۲۵ دلار (یا بیشتر) پیشنهادی Humble افزایش دهید تا پول بیشتری برای ناشران و موسسه خیریه Razom for Ukraine ارسال کنید. همچنین می‌توانید سفارشی کنید که چه مقدار از کمک مالی شما به کدام گروه می‌رسد.

بخوانید  فصل سوم Diablo 4 طولانی نخواهد بود

پک Unparalled Puzzlers از Humble تا 10 مارس در دسترس است.

بسته بازی Humble’s Unparalled Puzzlers

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر