انتظار نداشته باشید که آدام درایور به فیلم های جنگ ستارگان بازگردد


آدام درایور در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Smartless اعلام کرد که برای بازی در نقش کیلو رن در فیلم‌های آینده جنگ ستارگان بازنخواهد گشت.

برگشتن مارگریت ریدلی در دنیای جنگ ستارگان، این سوال پیش می آید که آیا می توان بازیگران سابق این مجموعه را در فیلم های آینده بازگرداند یا نه؟ آدام پیلوت یکی از این بازیگران، کایلو رن در فیلم‌های Star Wars: The Force Awakens، Star Wars: The Last Jedi و Star Wars: The Rise of Skywalker است. : The Rise of Skywalker) پخش شد.

در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Smartless، آدام درایور وقتی از او در مورد امکان بازی در فیلم‌های جنگ ستارگان سوال شد، پاسخ منفی داد. این بازیگر اعتراف کرد که کارهای جدیدی در دست تولید است اما در هیچ کدام از آنها شرکت نخواهد کرد. آدام درایور گفت: «آنها کار تولید می کنند، اما من در آن شرکت نمی کنم. من به این مجموعه بازنخواهم گشت.» وقتی از آدام درایور پرسیده شد که آیا این به خاطر پایان داستان کیلو رن است، به سادگی پاسخ داد «بله».

پس از سال ها انتظار، طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر فیلم های جدیدی از دنیای جنگ ستارگان باشند. یکی از این آثار که به طور غیررسمی با نام Star Wars: New Jedi Order شناخته می شود، سال ها پس از سه گانه دنباله جنگ ستارگان می گذرد. شرمین عبید چنایی وظیفه رهبری و استیون نایت آنها مسئولیت نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم با بازی دیزی ریدلی در سال 2024 برای اکران در سال 2026 آغاز شود.

بخوانید  نقد سریال بری (Barry) | فصل چهارم
تحریریه مجله بازی یک گیمر