اشاره به فهرست جنگنده های Mortal Kombat 12 توسط Ed Boon

امسال سی امین سالگرد سریال Mortal Kombat بود. بنابراین، تعداد قابل توجهی از طرفداران انتظار دارند امسال با یک اعلامیه بزرگ به پایان برسد و این اساس گمانه زنی تریلر Mortal Kombat 12 در مراسم جوایز بازی است. در همین مراسم آخرین نسخه از سری بازی های Mortal Kombat نیز ارائه شد. بنابراین امیدواریم منتظر رویداد TGA باشیم.

معلوم نیست چه زمانی از این موضوع به طور کامل آگاه خواهیم شد. انتظار می‌رود بازی بعدی NetherRealm از سری MK باشد و اگر این فرض درست باشد، ممکن است در مراسم جوایز بازی شاهد برخی اخبار بازی باشیم. اما اگر بازی در این مراسم معرفی نشد، باید تا سال آینده منتظر بمانیم بیایید در سال 2023 بمانیم. احتمال دیگر این است که Netherworld بازی Injustice 3 را به بازیکنان ارائه دهد.

اد بون یکی از خالقان سریال Mortal Kombat و مدیر خلاق فعلی سریال است و طرفداران زیادی در توییتر او را به یاد می آورند! آخرین سخنان او در این شبکه مربوط به قسمت بعدی سری Mortal Kombat است که برای بسیاری با نام Mortal Kombat 12 شناخته می شود. از بون در توییتر پرسیده شد که چرا بازی های اخیر شخصیت های دوره زیادی ندارند. به صورت سه بعدی.

بسیاری از کاربران دلیل این امر را بسیار کمتر از همتایان دوران دوبعدی خود می دانند. با این حال، چنین اظهاراتی لزوماً درست نیست. در پاسخ به این سوال، بون گفت این چیزی است که استودیو Netherworld به زودی آن را برطرف خواهد کرد. احتمالاً در بازی بعدی شاهد شخصیت های بیشتری از دوران سه بعدی خواهیم بود.

بخوانید  رویداد جدید Trophy Hunting در CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 به صورت زنده پخش می شود

برخی از شخصیت‌های دوران دوبعدی را می‌توان با شخصیت‌های عصر سه‌بعدی جایگزین کرد. با این حال، با توجه به محبوبیت شخصیت های کلاسیک مجموعه Mortal Kombat، چنین چیزی بعید است. احتمال دیگر این است که فهرست مبارزان در بازی بعدی این سری بزرگتر و گسترده تر از Mortal Kombat 11 باشد. اگر واقعاً اینطور باشد، با فهرستی عظیم روبرو خواهیم شد که برای خیلی ها خبر خوبی است. ; با این حال، این ممکن است برای کاربران همزمان که به دنبال لیستی متعادل تر و محدودتر هستند، خوشایند نباشد.

اد بون، یکی از سازندگان سری Mortal Kombat، در توییتر به فهرست احتمالی مبارزان نسخه بعدی این سری اشاره کرد.