بهبود عملکرد Cutscene در اولین به‌روزرسانی نسخه رایانه شخصی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales


استودیو Insomniac Games در حال کار بر روی به‌روزرسانی دیگری است که باگ‌های نسخه رایانه شخصی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برطرف می‌کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر می شویم که اولین بسته به روز رسانی نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. استودیو Insomniac Games و Nixxes Software نیز پست جدیدی را در Steam منتشر کرده اند که در آن برخی از پیشرفت های بازی پس از این به روز رسانی را توضیح می دهد.

این به روز رسانی ابتدا بهبود عملکرد بین پرده ای را به ارمغان می آورد و نورپردازی را با نسخه اول مطابقت می دهد. افزایش 7 درصدی نرخ فریم در کات سین ها با استفاده از تنظیمات گرافیکی متوسط ​​در سیستم پیشنهادی نیز تایید شده است. در حال حاضر بهبودهایی در زمینه بصری سایه های ردیابی پرتو وجود دارد و کیفیت برخی از اشیاء در بازتاب های ردیابی پرتو بهبود یافته است.

این به‌روزرسانی همچنین مشکل تار شدن تصویر را در زمانی که گزینه مقیاس‌بندی رزولوشن پویا در پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc فعال است، برطرف می‌کند. جدای از این، آپدیت جدید پیشرفت ها و بهینه سازی های دیگری را برای پایدارتر کردن بازی به ارمغان می آورد. Insomniac Games و Nexus Software در حال کار بر روی وصله دیگری برای رفع اشکالات گزارش شده توسط بازیکن در نسخه رایانه شخصی بازی Spider-Man مایلز مورالس هستند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است. بازی Marvel’s Spider-Man نیز مدتی پیش برای کاربران رایانه های شخصی عرضه شد.

بخوانید  سری ایکس باکس

یادداشت های انتشار برای بسته به روز رسانی نسخه 1.1122.0.0

  • بهبودهای بصری مختلف برای سایه های تابشی
  • بهبود کیفیت برخی از اشیاء در بازتاب های تابش شده
  • نور صحنه های میانی را مطابق با نسخه اول تنظیم کنید
  • بهبود عملکرد Cutscene
  • رفع تاری تصویر هنگام استفاده از گزینه مقیاس‌بندی وضوح پویا در پردازنده‌های گرافیکی Intel ARC
  • ثبات بهبود یافته و بهینه سازی بیشتر