رویداد جدید Trophy Hunting در CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 به صورت زنده پخش می شود

تروفی های DMZ مانند Battle Royale عمل می کنند. دشمنان انسان و حریفان هوش مصنوعی غنائم را رها می کنند و اگر بمیرید آنها از دست می روند. شما باید با موفقیت از مسابقه خارج شوید یا آنها را در یک ایستگاه خرید بانک کنید.

همه جوایز رویداد

برگه رویداد شکار تروفی
برگه رویداد شکار تروفی

این غنائم کلکسیونی را می‌توان با مواردی که در برگه رویدادها نمایش داده می‌شوند، از جمله نقشه‌های سلاح، پوسته‌های خودرو، و رد شدن‌های رمز پاس نبرد، مبادله کرد. جوایز کامل موجود در زیر فهرست شده است.

  • نشان غروب بیل – 15 جایزه
  • کارت تلفن ویژن پیشرفته – 15 جایزه
  • توکن Dual Battle Pass XP – 30 جایزه
  • 1 گذرگاه نبرد – 30 جایزه
  • پوست خودرو دامن گلی – 30 غنائم
  • صفحه بارگیری خیره والریا – 30 جایزه
  • برچسب سلاح Bleed Out – 30 جایزه
  • صفحه بارگیری A Plan Forms – 30 جایزه
  • طلسم خوش شانس شکارچی تروفی – 30 جایزه
  • صفحه نمایش تفنگ ردیابی و کشتن – 60 جایزه
  • طرح سلاح تفنگ تهاجمی Venom Strike – 150 جایزه
  • کارت تلفن Trophy Hunt Master – 1000 تروفی

بخوانید  چگونه در Final Fantasy 16 یک پایه Chocobo بگیریم

این رویداد 25 روز به طول خواهد انجامید و در حدود 9 می پایان خواهد یافت، که احتمالاً همزمان با راه اندازی به روز رسانی میان فصل Reloaded خواهد بود.

برای Warzone 2، هم دشمنان انسان و هم حریفان هوش مصنوعی غنائم را به ارمغان می آورند. با این حال، غنائم در هنگام مرگ در نبرد رویال از دست می‌روند. برای جمع آوری آنها باید در مسابقه برنده شوید یا آنها را در یک ایستگاه خرید بانک کنید.

DMZ

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

فصل 3 در 12 آوریل در Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 وارد شد و اکنون رویداد جدید فصل Trophy Hunt به صورت زنده پخش می شود. شرکت در این رویداد با جمع آوری غنائم از دشمنان کشته شده بسیار ساده است و می توانید آنها را با جوایز آرایشی مبادله کنید. در اینجا تمام روش های مختلف جمع آوری غنائم در طول رویداد Trophy Hunt آورده شده است.

نحوه شرکت در رویداد شکار تروفی

علاوه بر این، شش جایزه دیگر در تاریخ 26 آوریل باز خواهد شد، از جمله طرح سلاح تفنگ رزمی. باز کردن قفل 10 آیتم در جوایز رویداد، پوسته Mastery Operator را به Roze و باز کردن 15 آیتم، پوسته Mastery Operator را به Konig اهدا می کند.

بخوانید  تصاویر بازی Hellblade 2; نمای منظره سنوا

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در حالت چند نفره Modern Warfare 2، هر دشمن منحصربه‌فرد یک تروفی را از دست می‌دهد. در حالت های غیر گرد، این باید برداشت شود تا بانکی شود. در حالت‌های مبتنی بر گرد، مانند جستجو و نابود کردن، به سادگی از بین بردن یک دشمن، اپراتور یک تروفی بانکی اعطا می‌کند. عبارت Activision در پست وبلاگ فصل 3 نشان می دهد که فقط بازیکنان دشمن انسان برای این رویداد حساب می کنند، به این معنی که حریفان هوش مصنوعی در Invasion غنائم را رها نمی کنند.

منطقه جنگی 2

اندازه:

Modern Warfare 2 Season 3 نقشه های جدید، حالت های Gunfight و Cranked و موارد دیگر را اضافه کرد. برای Warzone 2، Battle Royale حالت Massive Resurgence و تک تیراندازهای تک تیراندازی را اضافه کرد، در حالی که DMZ تغییرات اساسی را با ویژگی ها و تجهیزات جدید دریافت کرد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

در طول این رویداد با زمان محدود، هر بازیکن هر بار که در هر حالتی حذف شود، یک سکه تروفی رها می کند. شما می توانید این غنائم را از کشتن های خود جمع آوری کنید یا با انجام کارهای خاص، مانند باز کردن جعبه های عرضه، آنها را به دست آورید. نحوه جمع آوری غنائم بسته به اینکه در حال بازی چند نفره، بتل رویال یا DMZ هستید متفاوت است.

بخوانید  قبل از اینکه نیویورک را بشناسم، لیبرتی سیتی را می‌شناختم: نگاهی به گذشته در مورد محیط GTA IV

چند نفره

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!