ارائه بازی موبایل Reigns: Three Kingdoms داستان یک پادشاهی


بازی The Reigns: Three Kingdoms با استفاده از ویژگی‌های بیشتر نسبت به سایر نسخه‌های سری Reigns، تصمیمات عمیق‌تر و متنوع‌تری را به بازیکن ارائه می‌دهد.

قبل از انتشار بازی Reigns: Three Kingdoms، استودیو Nerial، سازنده سری بازی های Reigns، آثار محبوب دیگری از جمله Reigns: Game of Thrones را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. بازی‌های رینز، در تمامی نسخه‌ها، معمولاً تصمیمات سخت و سرنوشت‌ساز را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند تا هر بار طول عمر یا سلطنت خود را افزایش دهند. تنوع انتخاب ها و وجود شاخه های داستانی بیشمار از ویژگی های مهم سری Reigns است که البته در بازی Reigns: Three Kingdoms بیشتر گسترش یافته است.

بازی اندروید و آیفون Reigns: Three Kingdoms بازیکن را در نقش شخصیتی قرار می دهد که هر بار باید به گذشته برگردد و کنترل یکی از مقامات یا امپراتوران چین را در دست بگیرد. هر بار که داستان بازی شروع می شود، شما در دوراهی متفاوتی قرار خواهید گرفت و تصمیم هر بازیکن بر افزایش یا کاهش چهار پارامتر اصلی یعنی ثروت، محبوبیت، قدرت نظامی و اخلاق تاثیر می گذارد. با این حال، اگر با سری Reigns آشنایی داشته باشید، احتمالاً می دانید که این چهار معیار تنها شروع داستان هستند و شرایط بسیار پیچیده تری در انتظار شماست.

روند بازی Reigns: Three Kingdoms به گونه ای است که سطح معیارها نباید کاملاً پایین یا حتی کاملاً بالا باشد. زیرا هر بار که این اتفاق می افتد، بازیکن بسته به شرایط داستانی که در آن قرار می گیرد، با مرگ متفاوتی نسبت به دفعات قبل مواجه می شود. بنابراین باید تصمیماتی اتخاذ شود تا هر یک از معیارها متعادل شود. البته لازم به یادآوری است که این تمام ماجرا نیست و نمی توان تنها بر اساس تاثیر آنها بر معیارها تصمیم گرفت. در واقع تصمیمات نقش مهمی در پیشبرد داستان دارند و طبیعتاً عواقبی نیز خواهند داشت; عواقبی که علاوه بر ایجاد شرایط خوب یا بد، حتی می تواند منجر به مرگ های مختلف برای شخصیت اصلی شود.

بخوانید  تاریخچه مدل سازی شیائومی و اپل در iOS. آیا زمان آن رسیده است که MIUI مستقل باشد؟

مسابقات کارتی و وجود نقشه کاری از ویژگی های مهم این نسخه از رینز است.

تنوع داستان های مختلف مهم ترین ویژگی سری بازی Reigns است، اما بازی موبایل Reigns: Three Kingdoms فراتر از نسخه های قبلی است و سایر ویژگی های کلیدی را با روایت های بی شمار خود ترکیب می کند. نبرد کارت اولین ویژگی جدیدی است که به آن اشاره شده است. بسته به موقعیت داستان، گاهی اوقات بازیکن مجبور است با کارت های جمع آوری شده (بخوانید افراد خود) با دشمنان مبارزه کند. در طول مبارزه، هر جناح می تواند با حرکت دادن کارت ها به نوبه خود، نیروهای مخالف را نابود کند. این اتفاقات با نابودی هسته اصلی یکی از جناح ها به پایان می رسد. سازندگان همچنین برای نبردهای کارتی خود یک بخش چندنفره در نظر گرفته اند که با رسیدن به سطح خاصی از داستان می توان در آن شرکت کرد.

یکی دیگر از ویژگی های بازی موبایل Reigns: Three Kingdoms وجود نقشه کاری است. شما می توانید مکان خود را در هر زمان بر روی نقشه پیدا کنید و بسته به موقعیت هایی که در انتظار شماست، شهرها و مناطق مختلف را وارد کنید. همچنین رویدادهایی در قسمت های مختلف نقشه وجود دارد که اگر حوصله داشته باشید و به دنبال آن بروید، می توانید برای ادامه ماجراجویی های خود جوایز بسیار خوبی دریافت کنید.

به طور کلی، Reigns: Three Kingdoms یک بازی داستان محور با روایت های جذاب و متنوع است که هر بار می تواند شما را به گونه ای متفاوت شگفت زده کند. اگرچه برای درک کامل بازی باید با زبان انگلیسی آشنا بود، اما بازیکن می‌تواند متن‌های آینده را به راحتی ترجمه کند، زیرا محدودیت زمانی در فرآیند انتخاب دیالوگ وجود ندارد. بنابراین اگر به بازی های داستانی و دیالوگ محور علاقه دارید، تمامی نسخه های Reigns به خصوص بازی موبایل Reigns: Three Kingdoms می تواند تجربه ای فراموش نشدنی و بسیار جذاب را برای شما رقم بزند. بازی موبایل Reigns: Three Kingdoms توسط نتفلیکس منتشر شده و در پلی استور و اپ استور قابل تجربه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر