بررسی Redmi K70 Pro; عجایب جدید چینی ها


شیائومی چند ماه پرمشغله را پشت سر گذاشته و در چند ماه گذشته گوشی های مختلفی را روانه بازار کرده است، از پرچمداران خانواده شیائومی 14 گرفته تا Xiaomi 13T و اکنون سری Redmi K70. هر کدام از گوشی های شیائومی با منطقی متفاوت وارد بازار می شوند; به عنوان مثال سری K70 و به خصوص Redmi K70 Pro از پرچمداران محصولات Redmi هستند.

در همان ابتدا لازم به ذکر است که Redmi K70 Pro برای بازار چین در نظر گرفته شده است و احتمالاً همین مدل با نام Poco F6 Pro وارد بازار جهانی خواهد شد.

بررسی ویدیویی Redmi K70 Pro

در یوتیوب تماشا کنید

در نگاه اول، Redmi K70 Pro بسیار جذاب به نظر می رسد. البته به نظر من جذابیت Redmi K70 Pro بیشتر از مشخصات فنی آن ناشی می شود تا طراحی دستگاه. اما دنیای تکنولوژی بارها و بارها به ما ثابت کرده است که نمی توان یک دستگاه را بر اساس مشخصات فنی آن قضاوت کرد و بهتر است ابتدا آن را زیر ذره بین بررسی کنیم تا مزایا و معایب آن به وضوح نمایان شود. .

Redmi K70 Pro برخی از ویژگی های خود را از نسل قبل به ارث برده است و در برخی زمینه ها نیز با پیشرفت های قابل توجهی مواجه شده است که در ادامه به تفصیل با آن آشنا خواهیم شد. احتمالاً با من موافق خواهید بود که طراحی و کیفیت ساخت هر گوشی هوشمند اولین بخشی است که توجه افراد را به خود جلب می کند و تأثیر زیادی در اولین برداشت ما از دستگاه دارد.

بخوانید  حذف ویدیوهای یکی از سازندگان GTA توسط راک استار

ظاهر Redmi K70 Pro در همان ابتدا ما را به یاد Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro می اندازد. البته با یک تفاوت اساسی؛ دوربین های پشتی دستگاه در یک جزیره مستطیل شکل مشکی براق قرار گرفته اند که تا لبه سمت راست دستگاه امتداد دارد و به نظر من این امر ظاهر گوشی را چندان زیبا نمی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر