ویزیت آنلاین با اپلیکیشن دکتر انقلابی صنعت پزشکی


در این مقاله “از مدیکر” به ارائه مزایای بازدید آنلاین با اپلیکیشن “Ez-Mediker” و سایر ویژگی های این برنامه پرداخت.

ویزیت آنلاین با اپلیکیشن پزشک یکی از اقدامات درمانی ویژه جدید است که از طریق آن بیماران می توانند ویزیت پزشک مربوطه را به صورت تلفنی و همچنین به صورت تصویری در منزل دریافت کنند. باید بدانید که با ویزیت آنلاین با اپلیکیشن پزشک دیگر نیازی به انتقال بیماران بیمار به مراکز درمانی نخواهد بود و وقت مردم پس از چندین ساعت انتظار در مطب ها تلف نخواهد شد.

این نرم افزار همچنین یک گزینه ایده آل برای بیماران با ناتوانی جسمی شدید خواهد بود. پس از دریافت نوبت در زمان توافق شده به اپلیکیشن مربوطه مراجعه کرده و برای ویزیت درمانی با پزشک متخصص خود ارتباط تصویری برقرار می کنند..

مزایای بازدید آنلاین با اپلیکیشن Ozdikart

استفاده از اپلیکیشن دکتر فواید زیادی دارد و به لطف همین ویژگی های فراوان، پزشک در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پزشکی کشور تبدیل شده است.. از جمله ویژگی های اصلی سامانه آنلاین دریافت ویزیت از پزشک می توان به موارد زیر اشاره کرد::

  1. ثبت نام سریع و فرآیند ساده قرار آنلاین

  2. بدون اتلاف وقت

  3. با خواندن نظرات کاربران از سردرگمی های رایج جلوگیری کنید

  4. ویزیت عملی از بیماران ناتوان جسمی

  5. امکان آپلود مدارک پزشکی در صورت درخواست پزشک

  6. عقد قرارداد با بهترین و مجرب ترین پزشکان کشور

  7. ممکن است ویزیت آنلاین با اپلیکیشن پزشک برای انواع تخصص های پزشکی

  8. همکاری با بیمه برای پوشش برخی بازدیدها

  9. سازگاری با انواع گوشی های موبایل

  10. پشتیبانی عالی از مشتریان توسط کارشناسان پزشکی.

در ادامه به بررسی و تحلیل برخی از پارامترهای ذکر شده می پردازیم..

فرآیند درخواست تور آنلاین ساده

برای دریافت نوبت پزشکی خود ابتدا باید اپلیکیشن پزشک را نصب کنید. شایان ذکر است که این نرم افزار پزشکی برای تمامی گوشی های اندرویدی دارای سیستم عامل به راحتی قابل نصب می باشد. iOS نصب شده است. سپس به سرعت مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. با تکمیل مراحل ثبت نام، هم اکنون می توانید پزشک مورد نظر خود را از بین گزینه های مختلف انتخاب کرده و مراحل زیر را برای ثبت درخواست ویزیت خود انجام دهید..

بخوانید  تایید ساخت فیلم جدید سایلنت هیل با نام Return to Silent Hill

ویزیت آنلاین با درخواست پزشک و بدون اتلاف وقت

با استفاده از این اپلیکیشن محبوب و راحت، بیماران می توانند به سرعت نوبت های پزشکی خود را رزرو کنند. این در حالی است که مردم همچنان در ملاقات های حضوری با مشکلات مختلفی مواجه هستند.:

  • بیماران یا همراهان با مطب مربوطه تماس گرفته و در صورت عدم پاسخگویی منشی به تماس حضوری به مطب مراجعه و نوبت حضوری دریافت کنند.!

  • مراجعه به دفاتر تضمینی برای قرار ملاقات فوری نیست. مانند اکثر افراد، پس از تعیین وقت، باید به خانه بروند و یک روز دیگر دوباره به کلینیک و مرکز درمانی مراجعه کنند.!

  • اغلب، افراد پس از مراجعه فیزیکی به مطب پزشک برای قرار ملاقات حضوری، ساعت ها معطل می شوند..

خوبی این است که با ویزیت آنلاین با اپلیکیشن پزشک، دیگر چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت. به طوری که پس از دریافت نوبت به راحتی، در روز و ساعت توافق شده و در منزل خود، اپلیکیشن پزشک را باز کرده و ویزیت پزشک مورد نظر خود را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد..

قرارداد با بهترین پزشکان کشور

مجموعه ای از پزشکان (وابسته به هلدینگ مریلا)عقد قرارداد همکاری با بهترین، متعهدترین و توانمندترین پزشکان کشور با انجام تحقیقات لازم همواره وظیفه خود دانسته است.. بنابراین، پس از ویزیت آنلاین با اپلیکیشن ez-doctor، به پزشکان برتر کشور در انواع تخصص های مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، در این اپلیکیشن ساعت کاری هر پزشک نیز گنجانده شده است.

ویزیت آنلاین با درخواست پزشک و دسترسی به تخصص های مختلف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار محبوب این است که بیماران مختلف می‌توانند به دسته‌های پزشکی مختلف اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند تا پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند. زیرا این مجموعه پس از عقد قرارداد با صدها پزشک متخصص سعی در رفع نیازهای مختلف بیماران ویزیت کننده داشته است.. برخی از تخصص های موجود در نرم افزار بازدید آنلاین ازپژشکشامل:

  • روانشناسی

  • عصب شناسی

  • گفتار درمانی

  • تخصص چشم

  • دامپزشکی

  • قلبی عروقی

  • روماتولوژی

  • کار درمانی

  • زنان و زایمان

  • عفونی

  • فیزیوتراپی

  • ریه

  • پوست

  • تغذیه

  • ارتز و پروتز.

بخوانید  رئیس پلی‌استیشن به یاد می‌آورد که در میان راه‌اندازی همه‌گیر PS5 با سر در دستانش نشسته بود.

بیماران عزیز با استفاده از اپلیکیشن پزشک به راحتی می توانند پزشک مورد علاقه خود را از بین صدها پزشک متخصص انتخاب کنند. همچنین در این نرم افزار کاربران این امکان را دارند که نظرات خود را در مورد فعالیت و کیفیت پزشکان مختلف ثبت کنند.; بنابراین بسیاری از افراد با مطالعه این نظرات در انتخاب پزشک متخصص نتیجه گیری می کنند..

مدارک پزشکی را برای ویزیت آنلاین بارگذاری کنید

اغلب پزشکان برای تشخیص دقیق بیماری ها و مشکلات بیماران باید به سوابق پزشکی، آزمایش ها و عکس های گذشته بیماران دسترسی داشته باشند.. این مشکل می تواند باعث ایجاد شک و تردیدهای جدی در بین افرادی شود که می خواهند با برنامه پزشک آنلاین شوند..

در ضمن به لطف خدمات آنلاین این نرم افزار جای نگرانی نیست. زیرا می توانید انواع مدارک پزشکی را به راحتی انجام دهیدخود درمانی: نسخه های قبلی، سوابق پزشکی مهم، آزمایشات، سونوگرافی، اشعه ایکس، واکسن های حیوانات خانگی و آن را در قسمت آپلود سند برای پزشک آپلود کنید. در نهایت با دسترسی و مطالعه این اسناد، پزشک با نحوه انجام ویزیت آنلاین بیمار آشنا می شود..

امکان ملاقات با افراد دارای معلولیت جسمی جدی

خانواده ها هنوز در هنگام انتقال بیماران با ناتوانی های جسمی شدید به کلینیک ها با نگرانی های زیادی مواجه هستند.. به ویژه، هر چه مرکز درمانی مورد نظر از خانه افراد دورتر باشد، ناراحتی بیشتری را برای بیمار تجربه خواهد کرد.. از سوی دیگر، زمان انتظار طولانی در مطب ها نیز می تواند برای بسیاری از بیماران بیمار و ناتوان بسیار آزاردهنده باشد.. البته پس از دریافت ویزیت آنلاین با درخواست پزشک، تمامی این مشکلات قابل رفع است..

بخوانید  Hitman Freelancer: نکاتی برای Awesome Roguelite Mode Agent 47

از دکتر؛ قابل اعتمادترین برنامه تور آنلاین

باید بدانید که تیم پزشکان متخصص و متخصص از بخش های مختلف زیر تشکیل شده است:

  • تیم تولید و توسعه

  • تیم بازاریابی

  • تیم محصول

  • تیم پشتیبانی

  • تیم هوش مصنوعی.

نکته جالب اینجاست که اپلیکیشن عزتیاکار یکی از محصولات شرکت دانش بنیان پدیده مریلا محسوب می شود.. این شرکت با شماره ثبت 506909 در زمینه فناوری های هوشمند و نوآورانه فعالیت می کند. همانطور که علاوه بر پزشک کلیه حقوق مادی و معنوی سایر محصولات از قبیل: اپلیکیشن چمدونوم و سامانه مونوپارک نیز متعلق به هلدینگ پدیده مریلا است. اعضای اصلی هلدینگ پدیده مریلا متشکل از پزشکان و مهندسان صاحب نام کشور عبارتند از::

  • دکتر مهدی پورانی به عنوان رئیس هیئت مدیره; دکترای دندانپزشکی دانشگاه گوتنبرگ.

  • مهندس رضا پورانی به عنوان مدیرعامل؛ لیسانس الکترونیک، دانشگاه شهید بهشتی.

  • دکتر سید جابر موسوی به عنوان عضو هیئت مدیره; دکترای تخصصی طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی از دانشگاه تهران.

مجموعه ای از پزشکان که اعمالی مانند: انعقاد قرارداد با بهترین پزشکان متخصص کشور، پوشش تخصص های مختلف پزشکی، ایجاد فضای ارتباطی راحت آنلاین، پشتیبانی شبانه روزی و همواره سعی در کسب حداکثر رضایت کاربران و همچنین فراهم آوردن شرایطی برای کاهش زمان نوبت های پزشکی داشته است.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر