تایید ساخت فیلم جدید سایلنت هیل با نام Return to Silent Hill

کونامی به‌صورت رسمی ساخت فیلم جدیدی براساس مجموعه بازی سایلنت هیل با نام Return to Silent Hill را تایید و اعلام کرده است.

همچنین کونامی ویدیو تایید ساخت فیلم Return to Silent Hill را منتشر کرده است که این ویدیو را می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید. در طول ویدیو عوامل تولید فیلم از جمله کریستف گانس در مورد فیلم سایلنت هیل و همچنین فیلم جدید این مجموعه صحبت می‌کنند. در طول این ویدیو می‌توانید استوری‌بردها و تصاویر مفهومی از فیلم Return to Silent Hill را مشاهده کنید. در طول ویدیو تایید می‌شود که این فیلم ترسناک قرار است براساس بازی Silent Hill 2 تولید و منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم Silent Hill جدید تایید و اعلام شده است. در جریان برنامه سایلنت هیل که Silent Hill Transmission نام داشت، بود که کونامی به‌صورت رسمی ساخت فیلم جدید این مجموعه بازی ترسناک محبوب را تایید کرد که این فیلم ترسناک قرار است Return to Silent Hill نام داشته باشد. این فیلم هم‌اکنون وارد مراحل تولید شده است و کریستف گانس، کارگردان فیلم Silent Hill محصول سال ۲۰۰۶ وظیفه کارگردانی فیلم Return to Silent Hill را بر عهده دارد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Return to Silent Hill از جمله بازیگران، تاریخ اکران و غیره در دسترس نیست. فیلم Silent Hill که در سال ۲۰۰۶ اکران شد، توانست بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. در ادامه فیلم Silent Hill: Revelation به کارگردانی ام. جی. باست که دنباله فیلم سایلنت هیل بود، در سال ۲۰۱۲ روی پرده رفت و تنها ۵۶ میلیون دلار فروش کرد. این در حالی است که فیلم Return to Silent Hill به‌عنوان دنباله مستقیم فیلم اول سایلنت هیل نیز شناخته می‌شود.

بخوانید  تریلر Dead Cells: Return to Castlevania

در طول برنامه Silent Hill Transmission شاهد معرفی ریمیک بازی Silent Hill 2 برای عرضه روی پلی استیشن 5 و پی سی بودیم که درکنار آن بازی‌های بیشتری از مجموعه سایلنت هیل از جمله بازی Silent Hill f، بازی Silent Hill: Ascension و بازی Silent Hill: Townfall نیز معرفی شدند.



منبع