آواتار جدید: آخرین تریلر ایربندر نوید ماجراجویی حماسی آنگ را می دهد


نتفلیکس دومین تریلر رسمی فیلم Avatar: The Last Airbender را منتشر کرد تا طرفداران را بیشتر هیجان زده کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد. نتفلیکس به تازگی دومین تریلر رسمی سریال Avatar: The Last Airbender را به اشتراک گذاشته است که طی آن شاهد ماجراجویی حماسی Aang هستیم و دوستانش به Aang می پیوندند تا در این ماجراجویی به او کمک کنند. از نظر فنی، این سریال کیفیت بالایی دارد و می توانید آن تریلر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال Avatar: The Last Airbender نیز منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر رسمی جدید سری Avatar: The Last Airbender

گوردون کورمیر مثل آنگ، کیاوینتیو مثل کاتارا، ایان اوسلی مثل سوکا، دالاس لیو به عنوان شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم به عنوان پروردگار اوزای آتش، پل سان هیونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ هورینکاز جمله بازیگران حاضر در سریال Avatar: The Last Airbender هستند و به ایفای نقش پرداختند.

سریال The Avatar: The Last Airbender در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ مارس) از نتفلیکس منتشر خواهد شد. آلبرت کیم او با سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی در سریال های نیکیتا و سریال Sleepy Hollow، مجری برنامه، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در تیم سازنده سریال Avatar: The Last Airbender است. داستان دنیای Avatar: The Last Airbender به 4 قسمت اصلی تقسیم می شود که شامل قبایل آب، حکومت زمین، کشور آتش و قبایل باد می شود.

بخوانید  مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ تهیه کننده سریال Cape Fear هستند

در این سرزمین‌ها عده‌ای می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کرده و آن را در «واره» قرار دهند. سبک مبارزه هر ملتی برگرفته از سبک رزمی شرقی است. در این مدت یک نفر به نام آواتار می تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئولیت برقراری صلح و آشتی بین ملت ها و همچنین بین دنیای فیزیکی و معنوی را بر عهده دارد. تنها یک آواتار می تواند در هر زمان معین وجود داشته باشد و در صورت مرگ، او به عنوان فرد دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک و آتش) دوباره متولد می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر