پلی استیشن برچسب های دسترسی را به فروشگاه بازی PS5 اضافه می کند

اگر یک بازی در فروشگاه پلی استیشن دارای هر دو نسخه PS5 و PS4 باشد، کاربران می توانند برچسب ها را برای هر دو مقایسه کنند. بازی های شخص اول پلی استیشن ابتدا بیکن هایی را دریافت خواهند کرد، از جمله عناوینی مانند Ghost of Tsushima، God of War Ragnarok و Returnal. این چراغ‌ها در هفته‌ها و ماه‌های آینده منتشر خواهند شد.

سونی مدافع دسترسی بوده است، و ابتکاراتی را برای افزودن گزینه‌های دسترسی به بازی‌هایی مانند The Last of Us Part 1 و ایجاد یک کنترل‌کننده دسترسی قابل تنظیم به نام Project Leonardo انجام داده است.

پلی استیشن فاش کرده است که در این هفته چراغ های دسترسی به کنسول های PS5 در سراسر جهان اضافه خواهند شد.

بیشتر در وبلاگ پلی استیشنمعاون ارشد Platform Experience، جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد این ویژگی ارائه کرد. برچسب‌های دسترس‌پذیری به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند تا جزئیاتی در مورد ویژگی‌های مختلف دسترسی که توسط بازی‌هایشان پشتیبانی می‌شوند، ارائه دهند. با فشار دادن دکمه مثلث در مرکز بازی، فهرستی در فروشگاه PlayStation فهرستی از ویژگی‌های دسترسی پشتیبانی شده را نمایش می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بیش از 50 برچسب وجود دارد که به شش دسته تقسیم می شوند، از جمله:

  • دسترسی بصری: اندازه متن، جایگزین های رنگ، نشانه های صوتی و نشانگرهای صوتی جهت دار.
  • سمعی: کنترل‌های میزان صدا، صفحه‌خوان‌ها و جایگزین‌های نشانه بصری.
  • گزینه های زیرنویس و زیرنویس: اندازه زیرنویس، زیرنویس واضح و زیرنویس بزرگ.
  • گزینه های کنترل: نقشه برداری مجدد دکمه ها، حساسیت کنترلر و قابلیت تنظیم نگه داشتن دکمه، فشار دادن سریع دکمه ها یا کنترل حرکت.
  • گزینه های بازی: تنظیمات سختی، پازل های قابل رد شدن، رویدادهای سریع ساده شده و سرعت بازی.
  • امکانات ارتباط آنلاین: رونویسی متن و چت صوتی و ارتباط پینگ.
بخوانید  بیش از یک میلیون نفر به صورت غیرقانونی بازی Tears of the Kingdom را انجام داده اند