بازگشت بازیگران و نویسندگان فیلم‌های ددپول در فیلم ددپول 3 با رایان رینولدز


به تازگی بازگشت دو بازیگر فیلم های ددپول و فیلمنامه نویسان آن در فیلم ددپول 3 با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن قطعی شده است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازگشت بازیگران و نویسندگان فیلم های ددپول در قسمت سوم فیلم ددپول قطعی شد. کاران سونی و لزلی اوگامز قرار است نقش خود را در ددپول 3 ایفا کنند. کاران سونی نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامز نقش آل کور را در دو فیلم اول ددپول بازی کردند، رایان رینولدز قبلا اشاره کرده بود که اوگامز در قسمت سوم بازخواهد گشت، اما اکنون رسمی شده است رایان رینولدز بازیگر فیلم ددپول و هیو جکمن بازیگر فیلم ولورین قرار است در فیلم ددپول 3 بازگردند.

همچنین اما کورین در نقش مرکزی شخصیت شرور و متیو مک فادین از جمله بازیگران جدیدی هستند که در Deadpool 3 حضور خواهند داشت. شان لوی، کارگردان فیلم های Free Guy و The Adam Project کارگردانی فیلم Deadpool 3 را برعهده دارد که البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد. البته، سونی و Ogames تنها کسانی نیستند که در قسمت سوم فیلم‌های اصلی Deadpool بازگشته‌اند.

پل ورنیک و رت ریس

ددلاین گزارش داد که رت ریس و پل ورنیک، که پیش از این دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه نگارش بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارند که زیب ولز در نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک خواهد کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه قبلا توسط وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لافلین این اثر توسط خواهران مولینوکس نوشته شده است که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شهرت دارند.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود. زب ولز که یکی از فیلمنامه نویسان مشهور دنیای کمیک به ویژه سریال های مارول از جمله مرد عنکبوتی است، پیش از این سابقه نگارش فیلمنامه یک قسمت از سریال She-Hulk: Attorney at Law را در همکاری با مارول استودیوز داشته است. همچنین مگان مک دانل و نیا داکوستا در فیلم او به نوشتن فیلمنامه The Marvels کمک کرد و همچنین تیم نویسندگی را رهبری می کند و Marvel Zombies for Adults را تولید می کند.