هری آزبورن تغییراتی را در Marvel’s Spider-Man 2 آغاز کرد


اسکات پورتر بازیگر نقش هری آزبورن در فیلم Marvel’s Spider-Man اعلام کرد که در قسمت دوم حضور نخواهد داشت و این نقش را بازیگر دیگری بازی خواهد کرد.

در بازی Marvel’s Spider-Man در آن سال 2018 بیرون آمد، هری آزبورن نقش چندان مهمی نداشت. با این حال اگر بازی را کامل کرده باشید می دانید که به احتمال زیاد نقش مهمی در داستان Marvel’s Spider-Man 2 ایفا خواهد کرد.اما اگرچه این شخصیت نقش پررنگ تری در بازی خواهد داشت اما به نظر می رسد که نقش او در این بازی خواهد بود. بازی توسط شخص دیگری

صداپیشگی هری آزبورن را اسکات پورتر در فیلم اصلی مرد عنکبوتی بر عهده داشت، اما اسکات پورتر در توییتی که از آن زمان حذف شد، اعلام کرد که برای این نقش در مرد عنکبوتی 2 برنمی گردد و اینسومنیاک تصمیم گرفت با یک بازیگری که سنش باید به سن شخصیت آزبورن نزدیکتر باشد. در توییت پورتر آمده است:

“با وجود اینکه در بازی اول هری را بازی کردم، متأسفانه در ادامه بازی نخواهم بود. [اینسامنیاک] او تصمیم گرفت برای یک عکس واقعی برود و من فکر می کنم تفاوت سنی بین من و هری خیلی زیاد بود که نمی توان بر آن غلبه کرد. ناراحت شدم ولی میفهمم [Marvel’s Spider-Man 2] این یک بازی عالی خواهد بود.”

توییت حذف شده اسکات پورتر درباره هری آزبورن در Marvel's Spider-Man 2

پورتر اخیراً در بازی God of War Ragnarok نقش Heimdall را بازی کرده و در فیلم Rocksteady’s Suicide Squad: Kill the Justice League نیز نقش فلش را بازی خواهد کرد.

Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2023 برای پلی استیشن 5 عرضه شود. اگرچه اطلاعات رسمی کمی در مورد این بازی وجود دارد، اما بر اساس گزارش های پشت صحنه، روند ساخت بازی فراتر از حد انتظار بوده و روند خوبی را دنبال می کند. فرآیندی برای کاهش احتمال تاخیر

بخوانید  Gigabyte's New Quantum Dot OLED Monitors Launch April 30
تحریریه مجله بازی یک گیمر