انتقال استودیو Volition از دیپ سیلور به گیربکس

محیط راه اندازی مجدد Saints Row، ماشین ها و شخصیت ها

بر اساس امتیازات منتقدان و بازخورد بازیکنان، می‌توان گفت که راه‌اندازی مجدد Saints Row نه تنها برای طرفداران سری ناامیدکننده بود، بلکه موفقیتی کمتر از حد انتظار برای استودیو Volition و خانه طراحی بود. نسخه نقره‌ای عمیق. با وجود اینکه ماه گذشته ریبوت Saints Row از یک میلیون بازیکن فراتر رفت، طبق گفته شرکت مادر Deep Silver، Embriser Group، عملکرد بازی انتظارات را برآورده نکرده است.

Embriser در بیانیه‌ای گفت: استقبال از راه‌اندازی مجدد Saints Row کمتر از حد انتظار بود و طرفداران را تا حدودی سردرگم کرد. با این حال، استودیوی بازی سازی Volition سخت در تلاش است تا تجربه بازیکن را بهبود بخشد. از نظر مالی، راه اندازی مجدد Saints Row مطابق با انتظارات مدیریت برای سه ماهه پیش رفت. در آینده، استودیو Volition بخشی از Gearbox خواهد بود، که تمام ابزارها، از جمله یک تیم مدیریت با تجربه مستقر در ایالات متحده را برای اطمینان از موفقیت آینده Volition در اختیار دارد. این اولین انتقال گروه داخلی است که در آن ما یک استودیوی بزرگ را بین گروه‌های مدیریتی جابه‌جا می‌کنیم، اما لزوما آخرین مورد نخواهد بود.”

Volition اخیراً یک به‌روزرسانی بزرگ برای راه‌اندازی مجدد Saints Row منتشر کرده است که بیش از 200 اصلاح را برای بازی به ارمغان می‌آورد. این بازی هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S موجود است.

Embriser اخیرا اعلام کرده است که استودیوی Volition که زیر نظر Deep Silver فعالیت می کند، در آینده نیز به توسعه بازی تحت Gearbox Entertainment ادامه خواهد داد. به گفته Ambrisser، این کار برای اطمینان از موفقیت تیم Volition در آینده انجام می شود و احتمالاً نقل و انتقالات استودیویی مشابهی در آینده رخ خواهد داد.

بخوانید  تلاش سونی برای دسترسی به تروفی بازی‌ها در پی سی
نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

با اعلام گروه امبریسر، استودیو Volition در آینده زیر نظر شرکت گیربکس فعالیت خواهد کرد.