کریستال داینامیکس درخواست های طرفداران را برای احیای Legacy of Kain شنیده است

البته این گفته کریستال داینامیکس برای معرفی بازی جدیدی نیست، اما در عین حال کاملا مشخص است که این استودیو به طور جدی به فکر احیای سری Legacy of Kain است. اوایل سال جاری، Embriser Group اعلام کرد که پس از خرید Crystal Dynamics و Idus Montreal از اسکوئر انیکس، نه تنها آی پی های متعلق به این سازندگان دنباله هایی دریافت می کنند، بلکه امکان بازسازی، ریمستر یا اسپین آف نیز وجود دارد.

پس از خرید استودیو کریستال داینامیکس توسط گروه امبریسر، امکان احیای بسیاری از بازی های قدیمی و فراموش شده از این سازنده در آینده وجود دارد. البته Crystal Dynamics در حال حاضر روی نسخه بعدی Tomb Raider کار می کند و همچنین با استودیوی مایکروسافت The Initiative در توسعه Reboot Dark Perfect همکاری می کند. با این حال، پروژه ای که طرفداران به طور گسترده خواستار احیای آن شده اند، سریال فانتزی Legacy of Kain است.

شخصیت اصلی بازی Legacy of Kain

شخصیت اصلی بازی Legacy of Kain و شمشیر جادویی آبی

اکنون به نظر می رسد که پاسخ گیمرها به این نظرسنجی مثبت است و کریستال داینامیکس در پاسخ اعلام کرده است که خواسته های طرفداران را بلند و واضح می شنود. در همین راستا، فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس، طی گزارش مالی اخیر گروه امبریزر گفت:

این نظرسنجی تلاش بسیار خوبی بود. چون در مقیاس بسیار وسیع انجام شد. ما شاهد انتشار اخبار این تحقیق در پلتفرم‌های اجتماعی و مطبوعات بودیم و واقعاً احساس کردیم که این یک راه عالی برای زنده کردن Legacy of Kain برای طرفداران مشتاق آن در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها است. مطمئن باشید، ما صدای شما را با صدای بلند و واضح می شنویم و همچنان شما را در مورد احتمال احیای سریال Legacy of Kain به روز می کنیم.”

بخوانید  خرید انواع نوار سقفی از آوازک
Crystal Dynamics اعلام کرده است که به وضوح درخواست های طرفداران برای احیای سری Legacy of Kain را شنیده است.

سری معروف Legacy of Kain توسط امی هنیگ، خالق Uncharted در سال 1997 ساخته شد و تقریباً دو دهه است که نسخه جدیدی از آن ندیده است. با این حال، کریستال داینامیکس اخیراً نظرسنجی را برای سنجش علاقه بازیکنان به احیای Legacy of Kain انجام داده است و از طرفداران خواسته است تا نظرات خود را در مورد گزینه های بازسازی، راه اندازی مجدد کامل، ریمستر یا دنباله سری بیان کنند.

ما می‌خواستیم دیدگاه جامعه بازی‌ها را در مورد انتظارات ما از بازگشت به سرزمین Nosgoth و احیای میراث نمادین Kain IP بدست آوریم. در گذشته، ما شاهد بوده‌ایم که نظرسنجی‌ها معمولاً بین 1000 تا 3000 پاسخ دریافت می‌کنند، اما وقتی از بازیکنان درباره احیای Legacy of Kain پرسیدیم، بیش از 100000 پاسخ دریافت کردیم. 73000 بازیکن این نظرسنجی را به طور کامل تکمیل کردند و اگر شما یکی از آنها هستید، ما از شما بسیار سپاسگزاریم.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.