نمایش رمی و ربات همراهش در تریلر گیم پلی بازی Redfall

Redfall دارای چهار قهرمان قابل انتخاب است که بازیکنان می توانند آنها را کنترل کنند. استودیو Arkane تاکنون با انتشار تریلرهای جدیدی دو شخصیت بازی Redfall به نام های Lila Ellison و Jacob Boyer را به نمایش گذاشته است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو آرکین به تازگی تریلر دیگری از این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر بر روی ظاهر رمی دلا روزا، سومین شخصیت قابل بازی ردفال تمرکز دارد.

دانلود فیلم آپارات

بازی Redfall در تاریخ 2 می 2023 (12 می 1402) بر روی پلتفرم های Xbox Series X منتشر می شود | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. این بازی از حالت چندنفره کراس پلتفرم در تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند، اما انتظار نداشته باشید که در زمان راه‌اندازی آن را با سرعت 60 فریم در ثانیه تجربه کنید. استودیوی Arkin اخیرا تایید کرده است که Redfall بر روی کنسول Xbox Series X Xbox Series S با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد.

تریلر جدید با داستان پس زمینه رمی آغاز می شود، که در آن شخصیت تلاش می کند تا شهر ردفال را از غیرنظامیان در طول شیوع یک خون آشام تخلیه کند. رمی به عنوان یک مهندس رباتیک، رباتی به نام بریبون دارد که در طول نبردها به شخصیت کمک می کند. برای کسانی که علاقه مند به جنبه های همکاری هستند، رمی به عنوان یک شخصیت حمایت کننده شناخته می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید تریلر را تماشا کنید.

رمی دلا روزا، متخصص رباتیک، با کمک ربات همراهش، بریبون، با اربابان خون آشام ردفال مبارزه می کند.

بخوانید  پنجاه سال پس از آخرین ماموریت آپولو؛ چرا انسان به ماه باز می گردد؟