تاریخ انتشار نسخه کنسول Company of Heroes 3 اعلام شد

از جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Relic Entertainment و سگا به عنوان توسعه دهنده و ناشر Company of Heroes 3 این بازی استراتژیک همزمان را در تاریخ 30 می برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهند کرد. Xbox Series S اعلام کرد. کاربران کنسول می توانند این بازی را از تاریخ 5 می (25 آوریل) پیش خرید کنند. این بازی هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی در دسترس است.

Company of Heroes 3 در ماه فوریه برای PC منتشر شد. این بازی استراتژی همزمان که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، دارای چهار جناح برای کشف، تعدادی حالت برای طرفداران کمپین تک نفره و تعدادی حالت چند نفره است. ظاهراً نسخه کنسولی از ویژگی های متقاطع و متقاطع، مودها و فروشگاه درون بازی پشتیبانی نمی کند، اما می توانید بازی را با ماوس و کیبورد و وضوح 4K انجام دهید.

Relic Entertainment اعلام کرده است که کاربران کنسول چه زمانی می توانند بازی استراتژی همزمان Company of Heroes 3 را تجربه کنند.

گمان می رود بازی Company of Heroes 3 اولین نسخه از این سری باشد که به کنسول ها راه پیدا می کند. استودیو Relic Entertainment اعلام کرد که نسخه کنسول دارای رابط کاربری سفارشی، پشتیبانی کامل از کنترلر و ویژگی های ویژه برای تنظیم سرعت بازی بر اساس خواسته بازیکنان است. کاربران کنسول همچنین می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند مکث کامل تاکتیکی استفاده کنند که به بازی اجازه می‌دهد برای بررسی میدان نبرد مکث کند و دستورات را به واحدها صادر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر