امکان رد شدن از کمپین Diablo 4 بعد از اولین دور تجربه

بلیزارد در مصاحبه ای با Push Square Media توضیح داد که یک بار تکمیل کمپین بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که از آن با سایر شخصیت ها عبور کنند. با توجه به نحوه توسعه دنیای Diablo 4 و آزادی مطلق بازیکنان برای کاوش در تمام مناطق آن، افرادی که یک بار کمپین را تکمیل می‌کنند می‌توانند محتوای پس از اتمام را با شخصیت‌های دیگر بدون نگرانی در حومه شهر تجربه کنند. با این حال، بازیکنان باید هر فصل یک شخصیت جدید را از ابتدا ارتقا دهند. طبق گفته بلیزارد، حداکثر کردن سطح یک شخصیت برابر با زمان تکمیل Battle Pass است و حدود 80 ساعت طول می کشد.

بر اساس آخرین جزئیاتی که بلیزارد در مورد Diablo 4 به اشتراک گذاشته است، سازندگان بازی محتوای قابل توجهی پس از بازی را برای بازیکنانی که کمپین داستانی را تکمیل می کنند در اختیار دارند. حالا بازیکنان می خواهند بدانند که با وجود نیاز به تکرار کمپین با هر شخصیت در بتا و عدم وجود حالت ماجراجویی، آیا این مکانیک در بازی اصلی تغییر می کند؟

بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن سال جاری بر روی پلتفرم های کامپیوتری، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. بلیزارد یک رویداد به روز رسانی زنده توسعه دهندگان را برای 31 آوریل (20 آوریل) برنامه ریزی کرده است تا جزئیات بیشتری را برای طرفداران ارائه دهد.

طبق گفته بلیزارد، پس از یک بار انجام کمپین Diablo 4، بازیکنان می توانند در تجربیات بعدی از طریق آن بازی کنند.

بخوانید  عدم استقبال از Sackboy: A Big Adventure روی پلتفرم پی‌سی

نظر شما درباره آخرین اخبار Diablo 4 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.