مایکروسافت و سونی به توافق بر سر شرایط قرارداد Call Of Duty نزدیک نیستند – گزارش

اسمیت اضافه کرد که سونی می‌تواند به صرف زمان و منابع برای جلوگیری از این معامله ادامه دهد یا می‌تواند به میز مذاکره بیاید و سعی کند معامله کند. تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است، اگرچه ممکن است هرگز از ماهیت گستردگی بحث‌هایی که پشت درهای بسته، خصوصی و از طریق کانال‌های ثانویه انجام می‌شود، مطلع نباشیم.

به گفته اسمیت، قرارداد خود سونی با Activision Blizzard برای انحصار پس زمینه Call of Duty پس از سال 2024 به پایان می رسد، اگرچه سونی هنوز در مورد این ادعا اظهار نظر نکرده است. اسمیت این جزئیات بالقوه کلیدی را در یک مصاحبه، بدون درخواست ذکر کرد، و ممکن است دلایل مختلفی برای آن وجود داشته باشد. یک احتمال این است که می تواند فشار عمومی را بر سونی ایجاد کند تا اکنون که همه می دانند قرارداد سونی برای Call of Duty در حال پایان است (به گفته اسمیت) به میز مذاکره بیاید.

مایکروسافت علاوه بر تعهد خود با نینتندو، متعهد شده است که Call of Duty را به GeForce Now بیاورد. اسمیت، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، فیل اسپنسر، جیم رایان از پلی استیشن و دیگر مقامات ارشد این هفته در بروکسل با رگولاتوری ملاقات می‌کنند تا در مورد اینکه چرا باید یا نباید معامله مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد انجام شود، صحبت کنند. برای آخرین اخبار با GameSpot چک کنید.

به گفته منابع GI.biz، توافق بین دو شرکت “نزدیک نیست”. برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، در جریان نشستی با رگولاتورها در بروکسل این هفته گفت: «ما به توافق نرسیدیم. [to] یک معامله با سونی، اما امیدواریم که ما انجام دهیم.” بسته به وب سایت. اسمیت طبق گزارشات، یک تکه کاغذ در جیب خود داشت که حاوی مفاد قرارداد بود تا نشان دهد که مایکروسافت آماده معامله با سونی است.

بخوانید  لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان آماده مبارزه با جهش‌یافته‌ها در پوستر شخصیت‌های انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اسمیت گفت مایکروسافت به سونی یک قرارداد 10 ساله “الزام آور” برای سری Call of Duty پیشنهاد می دهد که شرایط آن – به گفته او – بهتر از قراردادی است که سونی در حال حاضر با اکتیویژن بلیزارد دارد.

بنابراین وقتی نسخه جدیدی از Call of Duty را روی ایکس‌باکس منتشر می‌کنیم، در همان روز، با همان شرایط و با همان ویژگی‌ها، در سونی پلی‌استیشن در دسترس خواهد بود. این واقعاً برابری را تضمین می‌کند. اسمیت گفت: این معامله بهتری برای سونی نسبت به معامله ای است که در حال حاضر با اکتیویژن بلیزارد دارند که سال آینده منقضی می شود.

مایکروسافت قراردادی 10 ساله با نینتندو منعقد کرده است تا در صورت موفقیت شرکت ایکس‌باکس برای خرید اکتیویژن بلیزارد، Call of Duty را به پلتفرم‌های نینتندو بیاورد. با این حال، به نظر می رسد که مایکروسافت و سونی هنوز بر سر یک معامله مشابه با هم اختلاف دارند.