قرارداد 10 ساله بین مایکروسافت و انویدیا برای آوردن بازی های Xbox به GeForce Now

در عوض، انویدیا اکنون به طور عمومی از قرارداد مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد پشتیبانی می کند. مایکروسافت امیدوار است که رگولاتورهای اروپایی را متقاعد کند که این غول فناوری به دنبال انحصار بازی های Activision Blizzard در سرویس های استریم خود نیست.

در این بین، اشاره ای به بازی Xbox Cloud یا سرویس اشتراک Xbox Game Pass، رقیب خود مایکروسافت برای این سرویس که شامل بازی های کامپیوتر ایکس باکس نمی شود. با این حال، فیل آیسلر، معاون Nvidia در مصاحبه ای با The Verge تایید کرده است که مایکروسافت متعهد است که بازی‌های شخص اول خود را به محض انتشار یا راه‌اندازی به GeForce Now بیاورد. علاوه بر این، اگر معامله Activision به خوبی پیش برود، بازی ها Battle.net نیز در این قرارداد گنجانده خواهد شد.

خبر منتشر شدن بازی های مایکروسافت برای GeForce Now تنها چند ساعت پس از اعلام قرارداد 10 ساله این شرکت با نینتندو برای عرضه بازی های Call of Duty بر روی آن پلتفرم منتشر می شود. مایکروسافت نیز پیشنهادی به سونی داده است که هنوز پذیرفته نشده است.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

سرویس Nvidia GeForce Now روی گوشی

طبق اعلام مایکروسافت، بازی‌های ایکس‌باکس شخص اول روی پلتفرم رایانه شخصی به مدت ۱۰ سال در سرویس استریم GeForce Now انویدیا در دسترس خواهند بود.

بر اساس گزارش The Verge، اسمیت طی این مصاحبه اعلام کرد که در صورت تایید قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد، بازی های این شرکت از جمله سری Callof Duty نیز برای GeForce Now در دسترس خواهند بود. البته باز هم باید بازی ها را جداگانه خریداری کنید تا بتوانید از طریق GeForce Now آن ها را تجربه کنید. این قرارداد در واقع یک قرارداد 10 ساله برای حقوق پخش است. به این ترتیب، مایکروسافت متعهد شده است که توانایی تجربه آن را از طریق این سرویس استریم ارائه دهد، چه بازی را از طریق فروشگاه مایکروسافت خریداری کرده باشید و چه از فروشگاه Steam و Epic Games.

بخوانید  شایعه: لوک چارلز استفورد در Call of Duty 2024 ظاهر خواهد شد

مایکروسافت تصمیم گرفته است تا بازی های رایانه ای ایکس باکس را از طریق سرویس بازی مبتنی بر ابر خود GeForce Now ارائه دهد ارائه این خبر را برد اسمیت، رئیس مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود در بروکسل اعلام کرد. این خبر در حالی منتشر می شود که مایکروسافت تلاش می کند قانونگذاران اتحادیه اروپا را متقاعد کند تا معامله ای برای خرید Activision Blizzard را تایید کنند.