لوازم جانبی Diablo 4 SteelSeries را قبل از اینکه برای همیشه مهر و موم شوند بخرید

برخی از لوازم جانبی بازی SteelSeries با مضمون Diablo نسخه محدود با تخفیف‌های بزرگ به صورت آنلاین به فروش می‌رسند و این آخرین فرصت شما برای گرفتن آنها قبل از پایان است. تخفیف‌ها شامل نسخه Diablo 4 هدست بازی بی‌سیم Arctis Nova 7 با قیمت 180 دلار (200 دلار) در Best Buy می‌شود. این نسخه دارای ویژگی‌ها و کیفیت صوتی مشابه مدل استاندارد است، اما دارای هدبند قرمز تیره و گوش‌بند و تزئینات ظریف حکاکی شده بر اساس سبک هنری Diablo 4 است.

SteelSeries Arctis Nova 7 - Diablo 4 Edition
SteelSeries Arctis Nova 7 – Diablo 4 Edition

این یک معامله نادر برای یکی از بهترین هدست های بازی در بازار است، اما طرفداران نباید منتظر آن باشند. Arctis Nova 7 Diablo 4 Edition در آمازون موجود نیست، و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این تخفیف باعث می‌شود به زودی در Best Buy فروخته شود، بنابراین تا می‌توانید آن را خریداری کنید. Arctis Nova 7 به صورت بی سیم با PS5، PS4، PC، Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. می توانید از طریق آداپتور USB-C 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث (برای دستگاه های پشتیبانی شده) متصل شوید.

می‌توانید هدست را با ماوس‌پد پارچه‌ای SteelSeries QcK با آثار هنری Diablo 4 جفت کنید. موس پد XXL با قیمت 30 دلار (معمولا 50 دلار) در Best Buy و Amazon در دسترس است. بیشتر از یک پد رومیزی نسبت به یک ماوس پد معمولی، به اندازه کافی برای ماوس شما بزرگ است و صفحه کلید آمازون همچنین دارای ماوس بی سیم Aerox 5 Diablo 4 Edition با قیمت 140 دلار (150 دلار) است. این معاملات فقط تا زمانی که موجودی تمام می شود در دسترس هستند و پس از فروخته شدن، این محصولات نسخه محدود باید برای همیشه از بین بروند.

  • ماوس پد پارچه ای SteelSeries XXL QcK – Diablo 4 Edition — 30 دلار (دلار50)
  • ماوس گیمینگ بی سیم سری SteelSeries Aerox 5 – Diablo 4 Edition — 140 دلار (دلار150)
بخوانید  رقیب آینده Sims نقشه راه توسعه سهام InZoi و خالق شخصیت عالی

معاملات بیشتر در مورد هدست های SteelSeries Arctis Nova

اگر به دنبال یک هدست جدید هستید اما به Diablo 4 Arctis Nova 7 Edition علاقه ای ندارید (یا قرارداد قبل از خرید آن منقضی می شود)، ما لیستی از Arctis Nova 7 دیگر سری SteelSeries را گردآوری کرده ایم. 7P. و هدست Nova Pro به صورت آنلاین در دسترس است. هدست های بی سیم با برچسب Xbox SteelSeries به صورت بی سیم در تمامی پلتفرم ها از جمله پلی استیشن، سوییچ، موبایل و سایر دستگاه های دارای بلوتوث کار خواهند کرد. در ضمن نسخه های پلی استیشن با همه پلتفرم ها به جز ایکس باکس به صورت بی سیم کار می کنند. برخی از معاملات در آمازون و Best Buy موجود است، بنابراین ما هر یک از این پیوندها را با خرده فروش مربوطه علامت گذاری کرده ایم.

برای معاملات بیشتر، خلاصه بهترین معاملات بازی و فناوری روز رئیس جمهور را در آمازون، Best Buy، و eBay بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر