فیلم جدید دنیای ژوراسیک در حال توسعه می‌تواند در مسیر جدیدی قرار گیرد – گزارش



یونیورسال پیکچرز در حال کار بر روی فیلم جدیدی در مجموعه دنیای ژوراسیک است که فیلمنامه نویس کهنه کار دیوید کوپ در هیئت مدیره آن حضور دارد. همانطور که گزارش شده است هالیوود ریپورترKoepp که به خاطر مشارکت در اولین پارک ژوراسیک و دنباله آن در سال 1997 شناخته شده است، فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت.

منابع ناشناس نشان می‌دهند که پروژه و اسکریپت از قبل «به اندازه کافی پیشرفته… به شکل قابل قبولی» هستند که پتانسیل انتشار آن در سال 2025 وجود دارد.

هنوز هیچ مدیری تعیین نشده است. با این حال، برخی گزارش ها حاکی از آن است که فرانک مارشال، تهیه کننده کهنه کار سه گانه دنیای ژوراسیک، به عنوان تهیه کننده در کنار پاتریک کراولی بازخواهد گشت. استیون اسپیلبرگ، مغز متفکر اولین پارک ژوراسیک، از طریق بنر Amblin Entertainment خود، تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

جزییات داستان هنوز در دست نیست، اما منابع هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد که هدف این پروژه آغاز یک “عصر جدید ژوراسیک” است. این به طور بالقوه نشان‌دهنده انحراف از روایت‌های قبلی و احتمالاً حذف یا کم‌اهمیت شخصیت‌هایی است که کریس پرات و برایس دالاس هاوارد بازی می‌کنند، و همچنین سه نفر محبوب پارک ژوراسیک – سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم.

در جای دیگری از این فرنچایز، Saber Interactive اخیراً Jurassic Park: Survival را در The Game Awards 2023 معرفی کرد، یک بازی اول شخص که نزدیک به رویدادهای فیلم اصلی اسپیلبرگ است. این بازی با بازی دکتر مایا جوشی، دانشمند InGen، پس از فیلم پارک ژوراسیک محصول 1993 اتفاق می‌افتد و دایناسورهای واکنش‌پذیری را نشان می‌دهد که بازیکنان باید با استفاده از حواس‌پرتی و مخفی کاری حرکت کنند. این بازی که هنوز تاریخ انتشار خود را مشخص نکرده است، برای پلتفرم های PC، Xbox Series X|S و PlayStation 5 تایید شده است.

بخوانید  تایید ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man با انتشار یک پوستر

تحریریه مجله بازی یک گیمر