قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در دست ساخت است


یونیورسال پیکچرز فیلم جدید دنیای ژوراسیک را با همکاری فیلمنامه نویس فیلم اصلی پارک ژوراسیک می سازد.

فیلم Jurassic World Dominion در سال 2022 اکران شد و توانست بیش از یک میلیارد دلار بفروشد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونیونیورسال به دنبال بازگرداندن یکی از فرنچایزهای سودآور خود است. دو سال پس از اکران فیلم Jurassic World Dominion، یونیورسال پیکچرز قصد دارد فیلم جدیدی از دنیای ژوراسیک تولید کند و به همین منظور دیوید کاپ، نویسنده فیلم اصلی پارک ژوراسیک، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام شده است.

کاپ پیش از این فیلمنامه های پارک ژوراسیک و پارک ژوراسیک: دنیای گمشده را نوشته است که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده اند. این پروژه تحت نظارت کامل استودیو در حال توسعه است و گفته می شود که فیلمنامه آنقدر مورد استقبال و رضایت مدیران یونیورسال قرار گرفته است که شایعاتی در مورد امکان تنظیم و اعلام تاریخ اکران فیلم جدید دنیای ژوراسیک در سال 2025 وجود دارد. .

سلطنت دایناسورها بر روی زمین در فیلم Jurassic World: Dominion

در حال حاضر هیچ کارگردانی برای فیلم جدید دنیای ژوراسیک وجود ندارد، اما فرانک مارشال، یکی از تهیه کنندگان کهنه کار هالیوود و سه گانه دنیای ژوراسیک، به عنوان تهیه کننده در کنار پاتریک کراولی، یکی دیگر از تهیه کنندگان کهنه کار مجموعه ژوراسیک بازمی گردد. علاوه بر این، اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک از طریق Amblin Entertainment خدمت خواهد کرد.

ما هنوز نمی دانیم که این بازگشت چگونه خواهد بود. با این حال، منابع نزدیک ادعا می کنند که این فیلم با داستانی کاملاً جدید، عصر ژوراسیک جدیدی را آغاز خواهد کرد. به نظر می رسد این بدان معناست که کریس پرت و برایس دالاس هاوارد، ستاره های سه گانه دنیای ژوراسیک، دیگر باز نخواهند گشت. همچنین، لازم نیست منتظر بازگشت شخصیت‌های اصلی فیلم‌های اصلی پارک ژوراسیک مانند سم نیل، جف گلدبلوم و لورا درن باشید.

بخوانید  پرونده خشونت خانگی علیه جاستین رویلند رد شد

تی رکس وارد سینمای فضای باز Jurassic World Dominion می شود

در واقع این که به جای پارک ژوراسیک، قسمت جدید New Jurassic World نام دارد، شاید اشاره ای به این مشکل باشد. این نشان می دهد که این قسمت قصد بازگشت به اصول قسمت های اول را ندارد، بلکه می تواند وارد حوزه های جدید و ناشناخته ای شود. مجموعه ژوراسیک کار خود را در سال 1993 آغاز کرد و تاکنون 6 فیلم آن بیش از 6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته اند. فیلم Jurrasic Park در واقع اقتباسی از رمان مایکل کرایتون بود.

دیوید کپ علاوه بر فیلم‌های پارک ژوراسیک، فیلمنامه‌هایی برای آثاری چون ماموریت غیرممکن، مرد عنکبوتی، جنگ دنیاها، ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین، فرشتگان و شیاطین، مومیایی، کیمی، او نوشته است. همچنین فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny و اخیراً فیلم Presence را دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر