پرونده خشونت خانگی علیه جاستین رویلند رد شد

اتهامات به دلیل عدم وجود شواهد کافی برای اثبات پرونده فراتر از شک معقول رد شد. رویلند در سال 2020 در مورد یک مورد آسیب بدنی با باتری خانگی و یک مورد حبس اجباری با تهدید، خشونت، کلاهبرداری و/یا فریب در سال 2020 بی گناه است. او در ژانویه برای یک جلسه مقدماتی در دادگاه حاضر شد و دومین جلسه پیش از محاکمه برگزار شد. برای 27 آوریل برنامه ریزی شده است.

علیرغم اظهارات رویلند، باز هم اتهامات فراوان دیگری علیه او وجود داشت. پس از فاش شدن این موضوع، افراد دیگری ادعاهایی مبنی بر بدرفتاری توسط رویلند مطرح کردند، از جمله یکی از کاربران توییتر که مایل به ناشناس ماندن بود و ادعا کرد که رویلند در زمانی که آنها خردسال بودند با آنها در مورد به بردگی گرفتن برای رابطه جنسی شوخی کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علاوه بر این، تصمیم دفتر دادستان ناحیه اورنج کانتی در مورد بیگناهی رویلند حکمی نداد – فقط شواهد کافی برای اثبات پرونده وجود نداشت.

طبق بیانیه دفتر دادستان ناحیه اورنج کانتی، جاستین رویلند، یکی از خالقان ریک و مورتی از بزرگسالان، از اتهامات خشونت خانگی تبرئه شده است. تنوع اولین کسی بود که گزارش داد

رویلند به رفع اتهامات در شبکه های اجتماعی پاسخ داد و گفت که سپاسگزار است که این پرونده مختومه شده است، اما هنوز “عمیقاً از دروغ های وحشتناکی که در مورد من گفته شده است، متزلزل است.” او همچنین ابراز ناامیدی کرد که بسیاری از مردم فقط بر اساس صحبت های شخصی که او او را “سبق تلخ” می نامید، به سرعت او را قضاوت کردند. Adult Swim روابط خود را با Roiland در ژانویه به دلیل اتهامات خشونت خانگی قطع کرد و Roiland از Squanch Games، استودیوی توسعه بازی‌های ویدیویی که او در سال 2016 تأسیس کرد، استعفا داد. Hulu همچنین او را از Solar Opposites و Koala Man کنار گذاشت.

بخوانید  بهترین معاملات بازی و فناوری روز یادبود تاکنون