بهترین معاملات بازی و فناوری روز یادبود تاکنون

اگر مشتاقانه منتظر یک بازی مبارزه ای عالی دیگر هستید که در سال 2023 عرضه شود، Best Buy یک Steelbook رایگان با استریت فایتر 6 پیش سفارش مطمئناً یکی از بزرگترین عرضه‌های امسال خواهد بود، و این پیشنهاد فقط تا زمانی که ذخایر تمام می‌شود دوام خواهد داشت – پس حتماً تا زمانی که می‌توانید آن را بررسی کنید.

دنبال یک بازی جدید نیستید؟ سپس همیشه می خواهید کاتالوگ های Walmart و Target را که مملو از معاملات فناوری عالی هستند، بررسی کنید. یکی از بهترین کاهش قیمت ها برای SteelSeries Arctis 7X+ هدست بی سیم، که تنها به 129 دلار کاهش یافته است. Arctis 7X+ دارای سازگاری جهانی بر روی رایانه شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حال حاضر می توانید ریکاوری کنید Grand Theft Auto V برای 20 دلار (به جای 40 دلار)، فضای مرده برای 50 دلار (به جای 70 دلار)، و NBA 2K23 20 دلار (به جای 70 دلار). و اگر برای Mortal Kombat 1 بعدی هیجان زده هستید، حتما آن را بررسی کنید مجموعه Mortal Kombat 11: Aftermath که تعداد زیادی محتوای اضافی را ارائه می دهد و در حال حاضر 40 دلار برای Nintendo Switch است.