طبق گزارش ها، سونی در حال کار بر روی دنباله فیلم I Know What You Did Last Summer با بازی جنیفر لاو هویت و فردی پرینز جونیور است.

منابع می گویند که این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه است و سونی از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که داستان دنباله آینده چه خواهد بود، اما مانند دنباله اخیر Scream، اعضای بازیگر قدیمی، باتوم را به شخصیت‌های جدید می‌سپارند تا بتوانند فرنچایز را بدون راه‌اندازی مجدد دوباره تقویت کنند.

فیلم اصلی سال 1997 چهار دوست جوان را دنبال می‌کند که توسط یک قاتل قلاب زده شکار می‌شوند، یک سال پس از همکاری آنها برای پنهان کردن یک تصادف رانندگی که ظاهراً مرگبار بود. این فیلم در سال 1998 دنباله ای با بازگشت هویت و پرینز داشت و قسمت سوم در سال 2006 با بازیگران کاملاً جدید داشت.

ددلاین گزارش می دهد که مجموعه نمادین اسلشر I Know What You Did Summer Summer می تواند به زودی فیلم جدیدی را دریافت کند و Sony Pictures از موفقیت دنباله Scream سال گذشته هیجان زده شده است. گزارش شده است که جنیفر کایت رابینسون کارگردان Do Revenge به این پروژه وابسته است و جنیفر لاو هویت و فردی پرینز جونیور در حال مذاکره برای ایفای نقش های خود هستند.

رابینسون و نویسنده لیا مک‌کندریک به طور مشترک مفهوم فیلم را طراحی کردند، اگرچه مک‌کندریک فیلم‌نامه فیلم را خواهد نوشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Kerbal Space Program 2 چند نفره به شما امکان می دهد مسابقات فضایی کامل داشته باشید