جاذبه Mario Kart در Super Nintendo World به دلیل محدودیت های دور کمر مورد انتقاد قرار گرفت



قبل از افتتاح عمومی در 17 فوریه، Super Nintendo World در Universal Studios Hollywood برای پیش نمایش و آزمایش افتتاح شد. همانطور که نینتندو وایر گزارش می‌دهد، علی‌رغم بررسی‌های کلی خوب، اولین جاذبه اصلی پارک، Mario Kart: Bowser’s Challenge مبتنی بر واقعیت مجازی، به دلیل الزامات ارتفاع محدودکننده‌اش مورد انتقاد قرار گرفت.

اینفلوئنسر روکو بوته که توانسته بود قبل از افتتاح پارک از آن بازدید کند، در توییتی درباره ناراحتی خود از فشرده شدن روی صندلی‌های کوچک شگفت‌آور ماریو کارت راید نوشت. بوته اشاره کرد که به طور کلی از زمان خود در پارک لذت می برد، اما اضافه کرد که “محدودیت های اندازه بدنه در سواری ماریو کارت کاملاً مضحک است”، به خصوص زمانی که سواری نسبتاً کند و کم خطر باشد.

دستورالعمل‌های سواری می‌گوید برای سوارکارانی با دور کمر بیش از 40 اینچ مناسب نیست، که ممکن است در ایالات متحده مشکل‌ساز باشد، جایی که CDC گزارش می دهد میانگین دور کمر مردان بالای 20 سال 40.5 اینچ است.

در پاسخ به توییت Botte، دیگران مشکلات ادغام خود را در سفرهای پارک موضوعی مختلف، از جمله سایر جاذبه‌های ارائه شده در یونیورسال که با سرعت پایین کار می‌کنند، به اشتراک گذاشتند. یکی از نظر دهندگان اشاره کرد که سواری Rise of the Resistance دیزنی شدیدتر از جاذبه Mario Kart است و فقط برای ایمنی به کمربند ایمنی نیاز دارد.

بخوانید  Overwatch 2 Patch Notes: Buffs برای Ramattra، Nerfs برای Doomfist

سخنگوی یونیورسال در بیانیه ای که در این مورد به Insider ارائه شد، گفت: “ما همیشه به مشتریان خود گوش می دهیم و به دنبال متعادل کردن نیازهای آنها با تمرکز قوی بر ایمنی مکان هایمان هستیم. ما یک گروه کاری در سطح شرکت داریم که فعالانه در حال فعالیت است. کار با این انجمن برای ایجاد تغییراتی که می تواند به آنها کمک کند دسترسی ایمن به تجربیات ما را افزایش دهند.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.