شایعه تاخیر عرضه Nintendo Switch 2 قوی تر می شود

به نظر می رسد که نینتندو می خواهد کنسول Nintendo Switch 2 را در مارس 2025 عرضه کند.

به نظر می رسد کنسول بعدی نینتندو در مارس 2025 (مارس 1403 یا آوریل 1404) عرضه خواهد شد. مجله ژاپنی Nikkei در گزارشی جدید تاخیر در عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 را تایید کرده است.در این گزارش آمده است که نینتندو عرضه جانشین نینتندو سوییچ را به دلیل احتمال مشکلات تامین سخت افزاری به تعویق انداخته است. مشکلاتی که گریبان کنسول های نسل نهم سونی و مایکروسافت را گرفت.

همانطور که Nikkei گزارش داد، اگرچه نینتندو قصد داشت کنسول سوییچ 2 را تا پایان سال 2024 عرضه کند، اما تصمیم گرفت به جای فروش مجدد کنسول و جلوگیری از بازار سیاه، آن را به تعویق بیاندازد تا اطمینان حاصل شود که در زمان عرضه کمبود سخت افزاری وجود ندارد. معامله گران از کوتاه کردن دست خود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که نینتندو می‌خواهد در زمان عرضه این کنسول هیچ کمبودی در بازی‌های موجود برای امتحان نداشته باشد.

این گزارش می گوید که کنسول جدید نینتندو مانند نینتندو سوییچ یک دستگاه هیبریدی خواهد بود و از صفحه نمایش بزرگ تری در مقایسه با صفحه نمایش 6.2 اینچی مدل اصلی نینتندو سوییچ استفاده خواهد کرد.

در این گزارش می خوانیم که اگر تولید نینتندو سوییچ 2 و بازی های موجود برای آن کافی نباشد، ممکن است این کنسول حتی دیرتر در مارس 2025 به دست طرفداران برسد، در صورتی که این کنسول در ماه مارس عرضه شود. انتظار می رود مانند نینتندو سوییچ تا پایان سال 2024 رونمایی شود.

بخوانید  پایان داستان مایلز مورالس با Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

پس از انتشار گزارشی مبنی بر تاخیر عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2، ارزش سهام نینتندو 8.8 درصد کاهش یافت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر