ساخت بازی رقیب God of War در استودیو Obsidian لغو شد

بازی بر اساس انیمیشن Rick and Morty در دست ساخت است که قربانی تصاحب استودیو توسط مایکروسافت و یک بازی دیگر مبتنی بر واقعیت شده است پلیس هایی که طراحی شده اند و برای هرکسی خارج از تیم ظاهراً قابل درک نیستند، از جمله پروژه هایی هستند که هرگز به نتیجه نرسیدند.

در سال 2022، Obsidian دو بازی Pentiment و Grande را منتشر کرد و با حرکت رو به جلو، این استودیو Avowed و The Outer Worlds 2 را برای Xbox Series X، Xbox Series S و PC منتشر خواهد کرد.

استودیو Obsidian Entertainment قصد داشت یک بازی رقیب برای God of War بسازد در برنامه مسابقات قرار داشت سفر به مرکز زمین الهام گرفته شده بود، اما قبل از انتشار لغو شد. اگرچه دلایل لغو ساخت این بازی اعلام نشد، اما این تنها پروژه ای بود که توسط فیرگاس آرکوهارت، موسس این استودیو معرفی شد و در نهایت به سرنوشت توقف روند ساخت دچار شد.

موسس استودیو Obsidian در مصاحبه اخیر خود در مورد بازی های لغو شده صحبت کرد که یکی از آنها اثری الهام گرفته شده برای رقابت با God of War بود.

کاور بازی قدیمی God of War

البته اگر بازیکنان متوجه شوند که تاکنون چند پروژه جالب در این استودیو لغو شده است، این خبر برای آنها دور از انتظار نخواهد بود. آرکوهارت در مصاحبه اخیر خود با NME به تعدادی از این بازی ها اشاره کرد که قبلاً هرگز منتشر نشده بودند. علاوه بر بازی فوق، که ظاهراً از Journey to the Center of the Earth الهام گرفته شده است، یک بازی نقش آفرینی دیگر بر اساس سری The Walking Dead نیز در Obsidian در حال ساخت بود که ظاهرا ناشر مناسبی پیدا نکرد.

بخوانید  معرفی بازی Up or Lava | اونلی آپ با طعم بتل رویال 
تحریریه مجله بازی یک گیمر