فقط در صورتی که داستان متقاعد کننده ای وجود دارد، The Last of Us 3 را بسازید

ما به وضوح اعلام کرده‌ایم که بازی بعدی Last of Ace یک تجربه چند نفره خواهد بود. جایی که می توانید با دوستان خود وارد دنیای The Last of Us شوید و تنش و بی رحمی آن را تجربه کنید. این بازی شامل داستان و شخصیت هایی کاملاً جدید است که در شهر دیگری زندگی می کنند و هنوز آنها را در دنیای این سری ندیده ایم. این بازی قرار است فصل دیگری در دنیای The Last of Us باشد.

Naughty Dog در گذشته چندین بار اعلام کرده بود که Uncharted 4 و The Lost Legacy آخرین بازی‌های این سری هستند. اگرچه این گفته لزوما به معنای پایان کار سونی با سری Uncharted نیست. بر اساس اطلاعات فاش شده، ریبوت Uncharted در یک استودیوی تازه تاسیس پلی استیشن در حال توسعه است و Naughty Dog در برخی از مراحل این پروژه همکاری می کند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این موضوع در مورد The Last of Us نیز صدق می کند. این به ما بستگی دارد که آیا می خواهیم ادامه دهیم یا نه. روند ما همان کاری است که هنگام توسعه قسمت 2 انجام دادیم. به عبارت دیگر، اگر بتوانیم داستانی جذاب مانند نسخه اول و دوم داشته باشیم که حاوی پیام و بیانیه ای جهانی درباره عشق باشد، آن داستان را بازگو خواهیم کرد. اگر نتوانیم چیزی به دست آوریم، با قسمت دوم یک پایان بسیار قوی خواهیم داشت و این پایان سریال خواهد بود.”

بخوانید  اعلام تاریخ عرضه Dragon Ball: The Breakers روی PC و کنسول ها

Uncharted 4

الی غمگین با گیتار نزدیک پنجره و جلوی جواهر در اولین تریلر The Last of Us Part II

با این حال، دراکمن گفت در صورتی که Naughty Dog بتواند داستانی جذاب را با پیامی جهانی از عشق روایت کند، نسخه سوم این مجموعه ساخته خواهد شد. دراکمن می‌گوید: «می‌دانم که افراد زیادی درباره The Last of Us Part 3 و اینکه آیا هرگز ساخته خواهد شد، حدس و گمان می‌زنند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در ناتی داگ، این یک امتیاز بسیار ویژه است که ناشر ما سونی است. این بدان معناست که سونی به بازی‌های ما کمک مالی می‌کند، از ما حمایت می‌کند و ما به آنها تعلق داریم.

در حال حاضر سری The Last of Us سونی آینده درخشانی در پیش رو دارد. اقتباس تلویزیونی آن در حال حاضر از شبکه HBO در حال پخش است و تاکنون نقدهای خوبی دریافت کرده است. این در حالی است که Naughty Dog در حال توسعه یک بازی مستقل و چندنفره در این سری است که به گفته سازندگان جاه طلبانه ترین پروژه این استودیو تا به امروز است. با این حال، طرفداران سری The Last of Us مشتاقند بدانند نسخه داستانی و تک نفره بعدی چه زمانی منتشر می شود.

Naughty Dog قرار است امسال جزئیات جدیدی از بازی چند نفره The Last of Us را اعلام کند. علاوه بر این، این استودیو بازی The Last of Us Part 1 را در تاریخ 12 مارس سال جاری بر روی پلتفرم PC در دسترس قرار خواهد داد.

نیل دراکمن اعلام کرده است که اگر Naughty Dog داستانی جذاب برای آن پیدا کند، The Last of Us Part 3 ساخته خواهد شد.

بخوانید  نینتندو در حال ساخت دسته‌ای سازگار با ایکس باکس و پلی استیشن بود

Druckmann همچنین به بازی چند نفره و مستقل The Last of Us اشاره کرد و گفت که بازیکنان می توانند یک داستان کاملاً جدید و ماجراجویی گروهی از شخصیت های ساکن در شهر دیگری را تجربه کنند که قبلاً هرگز در جهان ندیده ایم. آخر. از ما. دراکمن افزود:

در همین راستا، نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog و یکی از سازندگان سریال The Last of Us در مصاحبه اخیر خود با BuzzFeed به این موضوع پرداخته و همانطور که انتظار دارید پاسخ روشنی ارائه نکرده است. دراکمن با اشاره به اتاق تکان دهنده ای که سونی به Naughty Dog داد، توضیح داد که علیرغم موفقیت سری Uncharted، آنها با آن کار کردند و همین امر می تواند در مورد The Last of Us نیز اتفاق بیفتد. شخصیت های الی و جوئل در بازی The Last of Us

آنها در هر مرحله از راه که ما به دنبال اشتیاق خود بودیم از ما حمایت کردند. مردم فکر می کنند اگر یک بازی موفقیت آمیز باشد، یک فشار کلی وجود دارد و ما باید دنباله آن را بسازیم. اینطور نیست. اگرچه سری Uncharted برای ما فوق العاده موفق بود و Uncharted 4 یکی از پرفروش ترین بازی های ما شد، اما می توان خط پایانی را از داستان آن ترسیم کرد و گفت که کار ما با این سری تمام شده است. ما در حال حرکت هستیم.

بر اساس مصاحبه های گذشته دراکمن، می توان حدس زد که Naughty Dog در حال بررسی ساخت بازی بعدی در سری The Last of Us است. دراکمن در آوریل 2021 تایید کرد که یک طرح داستانی برای نسخه سوم از قبل در دست ساخت است. او همچنین در اوایل این ماه اعلام کرد که فکر می‌کند این سریال داستان‌های بیشتری برای گفتن دارد. علاوه بر این، افشاگران ادعا می کنند که The Last of Us Part 3 مدت زیادی است که در حال توسعه بوده است. با این حال، نیل دراکمن به عنوان یک واکنش غیرمستقیم به این شایعات به طرفداران هشدار می دهد که به این اطلاعات غیر رسمی اعتماد نکنند.

بخوانید  واکنش جی کی رولینگ نویسنده هری پاتر به تحریم میراث هاگوارتز
تحریریه مجله بازی یک گیمر