ساخت انیمیشن جدید بتمن در دو فصل برای پخش در آمازون

نتفلیکس اخیراً حقوق سریال Dead Boy Detectives را به دست آورده است، اما سرنوشت سریال Constantine، سریال Madame X و فیلم Zatanna مشخص نیست و سازندگان همچنان در حال مذاکره با شبکه‌های احتمالی برای فروش حقوق هستند. در هر صورت، سوپرمن سیاه همچنان قرار است تحت قرارداد آبرامز با برادران وارنر ساخته شود و سرنوشت کنستانتین ۲ هنوز مشخص نیست.

تابستان امسال بود که HBO Max چندین پروژه مرتبط با دنیای دی سی را کنار گذاشت که نام انیمیشن Batman: Caped Crusader نیز در آنها دیده می شد و حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیونانیمیشن جدید بتمن خانه جدیدی پیدا کرده است. هالیوود ریپورتر گزارش می دهد که آمازون پرایم تولید و توزیع Batman: Caped Crusader را بر عهده گرفته و دو فصل از این سریال انیمیشنی را سفارش داده است.

لوگوی Amazon Prime Video

پس از اینکه HBO Max تصمیم گرفت Batman: Caped Crusader را کنار بگذارد، آمازون تولید و توزیع این انیمیشن را بر عهده گرفت.

مقاله مرتبط:

این مجموعه انیمه به عنوان برداشتی جدید از افسانه بتمن توصیف می شود که دارای داستانی پیچیده، شخصیت های بسیار پرجزئیات و سکانس های اکشن پرتنش است که همگی در این اثر گنجانده شده است. جی جی آبرامز، مت ریوز و بروس تیم از ربات بد تهیه کنندگان اجرایی Batman: Caped Crusader هستند و بروس تیم به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

این تیم بیشتر به خاطر ساخت Batman: The Animated Series که از سال 1992 تا 1995 پخش شد و یکی از بهترین اقتباس های بتمن ساخته شده تا به حال شناخته می شود. البته انیمیشن Batman: Caped Crusader هیچ ربطی به فیلم های بتمن مت ریوز یا دنیای بتمن بروس تیم ندارد و پروژه ای کاملا مستقل و جدید از شوالیه تاریکی است. با این حال، سریال های بیشتری از دنیای DC که تولید آن توسط HBO Max متوقف شده است، به دنبال خانه جدیدی هستند.

بخوانید  تاکید سگا بر عدم تاخیر زمان عرضه Sonic Frontiers