اولین بنر آهنی بازی Destiny 2: Lightfall به دلیل مشکل بازیکن نامرئی به تعویق افتاد

در دیگر اخبار Destiny 2، مسابقه آخر این هفته برای به دست آوردن اولین حق افتخار دنیا برای تکمیل حمله جدید Root of Nightmares برگزار می شود. این هفته همچنین شاهد راه اندازی یک ماموریت مخفی عجیب و غریب بودیم که به بازیکنان برای تکمیل آن جایزه Vexcalibur Glaive می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بنر آهنین Destiny 2 تبدیل به یکی از برجسته های معمولی برای طرفداران PvP شده است، اما اولین نسخه از این رویداد ماهانه به دلیل وجود یک باگ آزاردهنده کمی دیرتر از آنچه انتظار می رفت وارد بازار می شود. با راه اندازی Lightfall، نمونه هایی از نامرئی شدن Guardians به امری عادی تبدیل شده است و Bungie در 16 مارس اصلاحاتی را برای این مشکل اجرا خواهد کرد. این تاریخ دو روز پس از شروع بنر آهنین است، بنابراین Bungie در عوض برنامه ریزی کرده است این رویداد یک هفته بعد از 21 مارس آغاز می شود.

Iron Banner در نیمه دوم The Witch Queen تغییرات بزرگی را تجربه کرد. به‌عنوان بخشی از تلاش‌ها برای اینکه آن را بیشتر شبیه به یک رویداد معتبر جلوه دهید، Iron Banner تنها دو بار در هر فصل برگزار می‌شد و حالت‌های جدیدی را معرفی می‌کرد. این آهنگ از آن زمان به سه بار در هر فصل افزایش یافته است، و پس از انتقاد بازیکنان از ماهیت سخت رویداد بازسازی شده، تنظیمات بیشتری برای سودمندتر کردن بنر آهنی انجام شده است.

بخوانید  احتمال ساخته شدن فیلم‌ سینمایی Persona و Like a Dragon (لطفاً اصلاح شود)

خبر خوب این است که Trials of Osiris در 17 مارس بازمی گردد، یک هفته زودتر از برنامه ریزی اولیه، و تنها یک هفته استراحت بین هفته اول Iron Banner و هفته دوم وجود خواهد داشت که از 4 مارس آغاز می شود. . ، در چند هفته آینده رویدادهای PvP زیادی برای بررسی وجود دارد:

  • بازگشت از محاکمه اوزیریس – 17 مارس
  • هفته بنر آهنین 1 – 21 مارس
  • بنر آهنین هفته 2 – 4 آوریل

هر یک از این نسخه‌های جدید Iron Banner دارای حالت‌های تطبیق متفاوتی بود که اولین بنر آهنی با Eruption شروع می‌شد و دومی بر روی قلعه تمرکز داشت. Bungie نشان نداده است که کدام حالت در طول اولین Iron Banner Lightfall فعال خواهد بود، اما هفته چند نفره به طور کلی ارزش غواصی در آن را دارد تا بتوانید چند ابزار قدیمی و زره پوش زیبا داشته باشید.