تاکید سگا بر عدم تاخیر زمان عرضه Sonic Frontiers

«ما در این مرحله به تعویق زمان عرضه‌ی بازی فکر نمی‌کنیم. در ارتباط با [بازخورد] طرفداران، ما در نظر داریم تا درخواست‌هایی را که می‌توانیم در جدول زمانی توسعه‌ی بازی قرار دهیم، در سونیک فرانتیرز اعمال کنیم و با طرفداران همدلی داشته باشیم. سونیک یک IP اصلی است که ما در درازمدت آینده به فروش خواهیم رساند و در سال مالی آینده نیز به تقویت آن ادامه خواهیم داد.

به‌تازگی شرکت سگا اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای به تأخیر انداختن زمان انتشار بازی Sonic Frontiers به‌دلیل استقبال متفاوت طرفداران و رسانه‌ها ندارد. این گفته‌ی کویچی فوکازاوا، معاون اجرایی ارشد شرکت سگا سامی و ماکوتو تاکاهاشی، معاون اجرایی سگا است که پس از یک جلسه‌ی گزارش مالی از عملکرد سه‌ماهه‌ی اول سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۳، به سوالاتی درباره‌ی تعدادی از موضوعات پاسخ دادند.

انتظار می‌رود این بار هم همین اثر مثبت برای فیلم پیش‌بینی شود که به موفقیت بزرگ‌تری نسبت به فیلم قبلی تبدیل شده است و در عین حال که قصد داریم دامنه‌ی IP سونیک را گسترش دهیم، می‌خواهیم جنبه‌های مثبتِی را برای بازی جدید در نظر بگیریم».

شرکت سگا بار دیگر تاکید کرد که بازی Sonic Frontiers تأخیر نخواهد خورد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی بازی Sonic Frontiers و اخبار مرتبط با آن را با ما در میان بگذارید.



منبع

ما انتظارات زیادی از بازی Sonic Frontiers داریم. یک IP اصلی که قرار است در زمستان امسال عرضه شود. با اکران فیلم سینمایی قبلی، فروش متوالی بازی‌ها از سری سونیک افزایش پیدا کرد و ارزش کسب‌و‌کار لایسنس سونیک نیز پس از اکران فیلم، تاثیرات بسیار مثبتی به خود دید.

بخوانید  مسابقه براد پیت در فرمول 1 در تصاویری جدید از فیلم جدید اپل

با تایید شرکت سگا، بازی Sonic Frontiers هنوز هم قرار است در سال ۲۰۲۲ روی پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. بااین‌حال هنوز سگا تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این بازی اعلام نکرده است.

یکی از سوالاتی که پرسیده شد مربوط‌به برنامه‌ی شرکت سگا برای تأخیر زمان عرضه‌ی بازی Sonic Frontiers به‌دلیل بازخوردهای ضد و نقیض طرفداران و رسانه‌ها بود تا درنهایت این شرکت بتواند شرایط بازی را بهبود بخشد. مدیران سگا نیز در پاسخ به این سؤال گفتند: