خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری – ایران موجو | 1gamer

پس از گذشت چندین سال از عرضه نسخه های مختلف بازی کالاف دیوتی برای PC حالا شاهد عرضه آن برای گوشی های موبایل هستیم. بهتر است بدانید شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود. همچنین طراحی این بازی برای سیستم عامل های اندروید و ios صورت گرفته است. کالاف دیوتی موبایل همانند بازی های نام‌آشنایی همچون پابجی موبایل، فورتنایت و…

  • کمپانی اکتیویژن یک ادعای جالب در مورد سری کالاف دیوتی مطرح کرده؛ بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر از مردم کره زمین حداقل یکی از قسمت‌های سری کالاف دیوتی را تجربه کرده‌اند!
  • با خرید الماس فری فایر، می‌توانید الایت پس و الایت باندل فری فایر را فعال نموده و نهایت لذت را از بازی خود ببرید.
  • در این بازی ارزی به نام سی پی وجود دارد که با تهیه آن می توانید به امکانات قابل توجه ای در بازی برسید.
  • معتبرترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، بی شک سایت موجو شاپ بوده که تا به این لحظه بسیار موفق و درخشان عمل کرده است.

به همین خاطر است که بسیاری کال آف دیوتی موبایل را به عنوان بهترین بازی بتل رویال باری تلفن‌های همراه می‌دانند. یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند. بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود.

بخوانید  خرید رپورتاژ آگهی انتشار رپورتاژ در برترین سایت‌های ایران-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44861

تیم پشتیبانی مجله خبری یک گیمر PersianGem.shop در تمامی ساعات در خدمت شماست و در کمترین زمان ممکن خرید شما را پیگیری کرده و اکانت بازی شما را شارژ خواهند کرد. در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود …. برای دسترسی به دیگر کلاس‌ها، باید مراحل بیشتری بازی کرده یا از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند.

سوالات متداول خرید سی پی کالاف

سی پی واحد پولی درون برنامه این بازی است که با استفاده از آن می توانید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید و ان ها را خریداری کنید . به زمان خودمانی، سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل، همان پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند که می‌توانید با خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل اقداماتی نظیر تجهیز سلاح ها، خرید و ارتقای اسلحه و لباس، فعال سازی بتل پس و … اشاره نمود. بازی کالاف دیوتی، کارکترهای مختلفی دارد که تعداد آنها 8 تا است و هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌ های خاص خود را دارند. شما برای ارتقاء این توانایی ‌ها و همچنین خرید سلاح و تجهیزات به روز و قوی نیاز به پرداخت درون برنامه ‌ای دارید؛ یعنی باید پول بازی را خرج کنید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست آورید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی، که پول رایج بازی است، شما می‌توانید پک‌های مختلف سی پی را از ما خریداری کنید. در این مقاله از وب سایت ایران موجو سعی کردیم سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را معرفی کنیم و نکات مربوط به خرید سی پی را به طور کامل ذکر کنیم.

بخوانید  آموزش 0 تا 100 نصب کالاف دیوتی وارزون بر روی سیستم کامپیوتر | 1gamer

اگر ناگهان از بازی خارج شد یا گیر کرد چه‌کار کنیم؟

بعد از این خرید، کارشناسان پشتیبانی همراه شما خواهند بود و در صورت بروز مشکل، در کمترین زمان ممکن، راهنمایی­های لازم را به شما ارائه می­‌دهند و مشکلات شما را بر طرف می‌کنند. یکی از بهترین روش­ها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی، شرکت در چالش ها و ماموریت های روزانه و هفتگی بازی کالاف دیوتی می­باشد. با شرکت در این ماموریت­ها، به عنوان پاداش به شما سی پی رایگان تعلق می­گیرد. این موضوع سبب شد بازی کالاف دیوتی به یکی از محبوب­ترین بازی­ها در تاریخ بازی­های موبایلی تبدیل شود.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر