خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

چرا که ممکن است از مجله خبری یک گیمر و اطلاعات شما سوء استفاده شده و عواقب ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد . مثلا یکی از آن‌ها نصب برنامه Google Opinion Rewards است که برای این کار شاید نیاز به تغییر IP وجود داشته باشد. برخی از یوتیوبرها نیز به مخاطبان‌شان CP رایگان می‌دهند و باید کمی خوش شانس باشید که از این روش بتوانید ارز درون بازی را دریافت کنید. بعضی از نقشه‌ها همیشگی نیستند و ممکن است پس از مدتی غیر فعال شوند و برخی از آن‌ها نیز محدود به یک حالت خاص می‌شوند. بنابراین شما نمی‌توانید همیشه به تمامی نقشه‌های بازی Call of Duty Mobile دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، مسابقات چند نفره رده‌بندی نیز وجود دارد که در بین حالت‌ها و نقشه‌های مختلف در گردش‌اند و گیمرها می‌توانند در آن‌ها نیز وقت بگذرانند.

  • بتل پس‌های رایگان در هر فصل از بازی تغییر می‌کنند و به صورت محدود ارائه می‌شوند که به عنوان جایزه در طول بازی به افراد داده می‌شود.
  • شاید بتوانیم لقب بهترین بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم.
  • با عوض شدن فصل و تغییرات بازی باید آخرین نسخه عرضه شده را نصب و آپدیت کنیم.
  • اگر شما هم علاقه مند به بازی های با سبک مبارزه و رقابت هستید ، کالاف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید.

در ادامه این مقاله، بیشتر با شرایط و قوانین این بازی آشنا می­شویم و سپس به سراغ معرفی و بررسی سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل می­پردازیم. در صورتی که شما هنوز پک گرند را در اختیار ندارید، می‌توانید با استفاده از روش‌های خاصی آن را فعال نمایید. این بتل پس ویژه به شما اجازه می‌دهد تا برای خرید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف، تخفیفات زیادی را دریافت نمایید. در ضمن توجه داشته باشید که این بتل پس، بر خلاف سایر مدل‎‌های بتل پس که به صورت فصلی جوایز را در اختیار شما قرار می‌دهند، می‌تواند جوایز را به صورت ماهانه به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی موبایل وارد کند. نکته دیگری که درباره کالاف دیوتی موبایل وجود دارد این است که شما می‌‌توانید در این بازی به ویژگی‌های بسیاری برای شخصی‌سازی دسترسی داشته باشید. شخصی سازی در این بازی می‌‌تواند از یک لباس شروع شده و به آویز اسلحه ختم شود.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

توضیح سخت افزار مناسب برای کالاف دیوتی موبایل صوتی

اگر از وی‌پی‌ان استفاده کنید، بازی حساب شما را بن می‌کند چون به تغییر IP حساس است. یا اگر بازیکنان دیگر به شما در استفاده از تقلب مشکوک شوند و حساب شما را ریپورت کنند بن می‌شوید. دو تیم ۲ نفره رو‌به‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و ۶ دور باهم مبارزه می‌کنند. با اشغال کردن هر کدام از این منطقه‌ها و نگه‌داشتن آن‌ها، امتیاز گروه زیاد می‌شود. اما عجله نکنید و مراقب تک‌تک حرکات دشمن باشید، زنده‌شدنتان مشروط به پایان هر دور بازی است. در این بخش افراد با سطح ها و لول های مختلف به مسابقه در گروه های پنج نفره می پردازند.

ندای وظیفه موبایل

شما می توانید دیگر آیتم های بازی کالاف دیوتی موبایل همچون؛ سی پی کالاف دیوتی موبایل ،بتل پس باندل کالاف دیوتی موبایل و Limited time offer کالاف دیوتی را در سایت آی گیم با کمترین قیمت خریداری کنید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه این بازی باید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده باشید. برای شارژ اکانت گوگلی پلی یا اپ استور برای انجام خرید درون بازی هم نیاز به گیفت کارت دارید.

حالا که به اهمیت سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل پی بردیم، به برخی راه‌های رایگان برای به دست آوردین سی پی کالاف دیوتی می‌پردازیم. علاوه بر این راه‌ها شما می‌توانید به راحتی و بدون صرف وقت زیاد و انتظار برای استفاده از امکانات و اسلحه‌های بیشتر، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان تجهیزات خود را ارتقا دهید و در حالت‌های مختلف بازی شرکت کنید. شما برای استفاده از اسکین و آپشن و آیتم های مختلف و پولی بازی نیازمند خرید سی پی هستین. اگر به بازی های اکشن در سبک بتل رویال و یا بازی های اکشن گروهی علاقه مند هستین پیشنهاد ما به شما بازی کالاف دیوتی موبایل است. از سوی دیگر، در مواردی شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل نیز به ازای فالو کردن و لایک کردن مقداری سی پی رایگان به بازیکنان هدیه می‌دهند. همین محبوبیت باعث شده تا خرید CP کالاف دیوتی موبایل مورد توجه بسیار از کاربران قرار بگیرد؛ چرا که همگی می توانند با خرید این آیتم ارزشمند، ضریب موفقیت خود را در میادین نبرد کال آف دیوتی افزایش دهند.

بخوانید  PUBG MOBILE برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر