تریلر Super Bowl Transformers: Rise Of The Beasts با فیلم Mirage پیت دیویدسون همراه است.

مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان چند سالی است که خاموش است. آخرین ورودی، پیش درآمد سال 2018، Bumblebee، با بازی Hailee Steinfeld بود. در مجموع، فرانچایز Transformers در گیشه 4.8 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است که آن را به یکی از بزرگترین فرانچایزهای فیلم در تاریخ تبدیل کرده است.

Transformers: Rise of the Beasts ترانسفورماتورهای جدیدی را به دنیای سینمایی معرفی می کند، از جمله Maximals، Predacons و Terrorcons، که با Autobots و Decepticons به مبارزه روی زمین می پیوندند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه‌ای از بهترین تریلرها و تبلیغات Super Bowl 57 را در GameSpot ببینید.

Rise of the Beasts به دلیل همه گیر شدن یک سال به عقب انداخته شد و اکنون قرار است در 9 ژوئن 2023 در سینماها اکران شود. مایکل بی که پنج فیلم Transformers را که مربوط به سال 2007 هستند کارگردانی کرده است، به عنوان تهیه کننده در فیلم جدید مشغول به کار است. که توسط استیون کپل جونیور (Creed II) کارگردانی شده است.

Transformers: Rise of the Beasts قرار است یکی از بزرگترین پرفروش‌های تابستان امسال باشد و یک اسپات تلویزیونی جدید برای فیلم در جریان پخش Super Bowl 57 در روز یکشنبه منتشر شد. این تبلیغ بر روی یک Autobot جدید به نام Mirage تمرکز دارد که از پورشه 911 Carrera RS 3.8 تغییر شکل داده است. صداپیشگی او بر عهده پیت دیویدسون است.

بخوانید  بازی چند نفره The Last of Us لغو شده است

آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و میشل یئو در سریال Rise of the Beasts بازی می کنند. این فرنچایز بر اساس سری اسباب بازی هاسبرو ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر