تریلر Frostpunk 2 تحسین منتقدان را برای دمو نشان می دهد

استودیو 11 بیتی تریلر جدیدی از Frostpunk 2 منتشر کرده است که تحسین منتقدان این دمو را به نمایش می گذارد.

اگرچه Frostpunk 2 هنوز تا انتشار فاصله زیادی دارد، اما منتقدان نسخه بتای بازی را تحسین کرده اند. استودیوی 11 بیتی، سازنده This War of Mine، اخیراً از شروع بتا برای Frostpunk 2 خبر داده است. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سازنده تریلر جدیدی را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد منتقدان چه هستند. گفتن در مورد بتا طرفداران می توانند این نسخه را بین 27 آوریل و 3 مه 1403 (15 تا 22 آوریل 2024) تجربه کنند.

نسخه بتای Frostpunk 2 اکنون برای پیش‌خریداران نسخه Deluxe در دسترس است و به کاربران رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد تا جعبه سندباکس Utopia Builder Preview را امتحان کنند. در این حالت، بازیکنان دفتر مرکزی خود را در مقیاسی بسیار بزرگتر از نسخه قبلی و در کنار رویارویی با جناح های مختلف مدیریت می کنند. در حالی که سرمای استخوان سوز هنوز یک تهدید است. برخلاف نسخه نهایی، Frostpunk 2 بتا فقط از زبان انگلیسی و چینی ساده شده پشتیبانی می کند.

Frostpunk 2 یک بازی شهرسازی برای بقا است که بازیکنان را 30 سال پس از نابودی زمین توسط یک کولاک آخرالزمانی و تبدیل جهان به یک زمین بایر خشک و یخی با افراد بیشتری برای مدیریت و شهری در مقیاس بزرگ، زمان می برد. در این بازی شما باید با یک تهدید مرگبار جدید روبرو شوید: عطش سیری ناپذیر بشریت برای قدرت. تصمیمات شما در Frostpunk 2 تعیین می کند که چه کسی در صدر قرار می گیرد.

بخوانید  فاش شدن مشخصات کارت گرافیک RTX 4090 و RTX 4080 در دو مدل

دانلود ویدیو از ابرات

Frostpunk 2 در 4 آگوست 1403 (25 ژوئیه 2024) برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول انتشار بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود. این بازی در زمان نامعلومی در اختیار کاربران کنسول قرار خواهد گرفت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر