تاریخ انتشار Final Fantasy Pixel Remaster برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ اعلام شد

کاربران نینتندو سوییچ هم اکنون می توانند Final Fantasy Pixel Remaster را در eShop پیش خرید کنند، اما کاربران پلی استیشن 4 باید تا پایان امروز منتظر بمانند. امکان خرید هر یک از ریمسترها به صورت جداگانه وجود دارد و تمامی بازی ها را می توان به صورت باندل با قیمت 74.99 دلار خریداری کرد. قیمت هر ریمستر نیز متفاوت است. بنابراین Final Fantasy 1 و 2 هر کدام با قیمت 11.99 دلار و بقیه نسخه ها با قیمت 17.99 دلار به فروش می رسند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Square Enix اعلام کرده است که نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Final Fantasy Pixel Remaster در تاریخ 30 آوریل (19 فروردین) عرضه می شود. این بازی شامل ریمستر فاینال فانتزی نسخه های 1-6 می باشد که هم اکنون می توانید آن را روی رایانه های شخصی، iOS و اندروید تجربه کنید. این ریمستر سبک محبوب پیکسل آرت را حفظ کرده و تعدادی پیشرفت را برای طرفداران فاینال فانتزی به ارمغان می آورد.

اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ مجموعه Final Fantasy Pixel Remaster را منتشر کرده است.

Final Fantasy Pixel Remaster دارای ویژگی‌های بصری دو بعدی بهبود یافته، موسیقی بهینه‌سازی شده، رابط کاربری مدرن، گزینه‌های نبرد خودکار، تشخیص کاراکتر و سایر پیشرفت‌ها است. بازیکنان می توانند به نسخه های اصلی خود همراه با موسیقی جدید گوش دهند. یک فونت مبتنی بر پیکسل به همراه فونت معمولی در بازی گنجانده شده است. بازیکنان می توانند برخوردهای تصادفی را غیرفعال کنند و حتی میزان امتیازات تجربه کسب شده را تا 4 برابر افزایش دهند.

بخوانید  مدت زمان آخرین قسمت از فصل سوم انیمه Demon Slayer بیش از یک ساعت خواهد بود

دانلود فیلم آپارات