مدت زمان آخرین قسمت از فصل سوم انیمه Demon Slayer بیش از یک ساعت خواهد بود

مدت زمان شبکه Crunchyroll قسمت آخر قوس داستانی روستای آهنگر فصل سوم انیمه Demon Slayer تایید و معرفی شد.

دهمین قسمت از قوس داستانی دهکده شمشیرها (Swordsmith Village) از فصل سوم انیمه Demon Slayer امشب پخش می شود و طرفداران می توانند هفته آینده منتظر قسمت یازدهم و آخر آن باشند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا انیمه Devil Slayer برای فصل چهارم تمدید می شود یا Ufotable در فصل سوم مانند فصل دوم به سراغ یک قوس داستانی دیگر می رود، اما انتظار می رود که پس از نتیجه گیری از قوس داستانی Swordsmith Village، اطلاعاتی در مورد آینده انیمه آتی Demon Slayer وجود خواهد داشت.

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در 26 قسمت تولید و پخش شد، سپس فصل دوم انیمه Demon Slayer در 18 قسمت تولید شد که پس از 7 قسمت اول قوس داستانی Arc Mugen Train و 11 قسمت باقی مانده است. قسمت‌های قوس داستانی منطقه سرگرمی. قسمت اول قوس داستانی Swordsmith Village فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز یک قسمت یک ساعته بود.

وقایع فصل سوم انیمه Demon Slayer بین فصل های 100 تا 127 مانگای Demon Slayer اتفاق می افتد و تانجیرو به دهکده آهنگر سفر می کند تا تیغه خود را پس از یک نبرد سخت ترمیم کند. مانگای Demon Slayer توسط Koyoharu Gotuge ساخته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer فروخته شده است.

از فروردین امسال پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer که بر اساس قوس داستانی Swordsmith Village تولید شده بود آغاز شد و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان آخرین قسمت از فصل جدید انیمه قاتل شیطان مشخص شد. Crunchyroll تایید کرده است که آخرین قسمت از قوس داستانی Swordsmith Village فصل سوم انیمه Demon Slayer هفته آینده در تاریخ 18 ژوئن (28 ژوئن) پخش خواهد شد و 70 دقیقه خواهد بود، بنابراین شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد.

بخوانید  شایعه: تاریخ انتشار EA Sports FC 24 لو رفت

میتسوری کانروجی در قوس داستانی روستای شمشیر ساز در فصل سوم انیمه Demon Slayer

تحریریه مجله بازی یک گیمر