شایعه: تاریخ انتشار EA Sports FC 24 لو رفت


یک افشاگر قابل اعتماد تاریخ انتشار EA Sports FC 24 را اعلام کرده است.

چند ماه پیش مشخص شد که EA Sports و FIFA از هم جدا شده اند. FIFA 23 جدیدترین بازی ویدیویی از سری شبیه ساز سالانه فوتبال بود که با این مجوز رسمی توسط EA منتشر شد. از امسال نام این مجموعه EA Sports FC است. الکترونیک آرتز اعلام کرد که این بازی در ماه جاری رونمایی خواهد شد و حتی شایعات حاکی از معرفی آن در 21 یا 22 جولای (21 یا 22 ژوئیه) بود. اکنون تاریخ انتشار احتمالی این بازی فوتبال جدید را می دانیم.

در یک فاش جالب، تاریخ انتشار EA Sports FC 24 فاش شد. به گفته billbil-kun، افشاگر معتبر سایت Dealabs، این بازی فوتبال در تاریخ 7 مهر (29 شهریور) منتشر خواهد شد. خریداران نسخه Ultimate هفت روز زودتر در 31 سپتامبر (22 سپتامبر) به این بازی ویدیویی دسترسی خواهند داشت. برخلاف FIFA 23 که این دسترسی را 3 روز زودتر به خریداران گران ترین نسخه ارائه می کرد.

اگرچه به طور رسمی تایید نشده است، اما این تاریخ مطابق با برنامه معمول فیفا است. زیرا به طور کلی الکترونیک آرتز آخرین بازی فوتبال خود را اواخر شهریور یا اوایل مهرماه منتشر می کند. البته هنوز باید منتظر تایید الکترونیک آرتز باشیم و اطلاعات مورد بحث هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

اگرچه نام سری فیفا به زودی تغییر خواهد کرد، اما حداقل این تغییر در اوج اتفاق خواهد افتاد. در اوایل سال جاری، EA اعلام کرد که FIFA 23 توانسته است در مدت شش ماه از فروش کل نسخه قبلی خود پیشی بگیرد. همچنین در هفته اول عرضه، 10.3 میلیون بازیکن FIFA 23 را تجربه کردند که رکورد این سری را شکست.

بخوانید  امکان عرضه نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس با طراحی دیابلو 4
تحریریه مجله بازی یک گیمر