امکان عرضه نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس با طراحی دیابلو 4

خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت هنوز توسط قانونگذاران رقابت در سراسر جهان در دست بررسی است. اما ظاهرا به زودی نتیجه همکاری این دو شرکت مشخص خواهد شد. به نظر می رسد Diablo 4، یکی از بزرگترین نسخه های اکتیویژن بلیزارد، در حال دریافت نسخه ویژه کنسول Xbox Series X است.

کاربر billbil_kun، یک افشاگر قابل اعتماد در توییتر، اعلام کرده است که یک مدل ویژه Xbox Series X با طراحی Diablo 4 در راه است. با این حال، مشخص نیست که آیا این باندل شامل خود بازی می شود یا خیر، و هنوز تصویری از این کنسول فاش نشده است. گفته می شود این کنسول با قیمت 559.99 دلار در کنار عرضه جهانی Diablo 4 عرضه شده است. البته زمان رونمایی از این کنسول مشخص نیست.

نسخه بتای عمومی Diablo 4 اخیرا برگزار شد و بازیکنان توانستند بخشی از محتوای این بازی نقش آفرینی اکشن را که شامل سه کلاس barbarian، wizard و rogue بود، تجربه کنند. سقف سطح این بتا 25 است. بازی Diablo 4 در تاریخ 16 ژوئن برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

به گفته یکی از افشاگران معتبر، نسخه کنسول ایکس باکس ویژه سری X-Rar با طراحی Diablo 4 در کنار انتشار این بازی منتشر خواهد شد.